فشار مضاعف روی مراکز روان درمانی اسرائیل/ خرید و انبار گسترده دارو توسط صهیونیستها

تهران - ایرنا - عزم جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان برای گرفتن انتقام ترور شهیدان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «فواد شکر» فرمانده ارشد حزب الله تاثیر گسترده ای روی شهرک نشینان صهیونیست گذاشته و تماس ها با مراکز روان درمانی و خرید و انبار کردن دارو افزایش چشمگیری داشته است

به گزارش روز چهار شنبه ایرنا، صهیونیستها از بیم حمله ایران و حزب الله برای انبار مواد غذایی و دارو به تکاپو افتاده اند و میزان اضطراب روحی آنها افزایش یافته است. پایگاه صهیونیستی «واللا» در گزارشی اذعان کرد که مراکز ارایه خدمات مشاوره و روان درمانی به سبب هراس از واکنش گسترده حزب الله یا ایران فشار مضاعفی را تحمل می کنند.

به نوشته این پایگاه، پس از اینکه مشخص شده حمله ایران و حزب الله حتمی است، مراکز خدمات روان درمانی این رژیم شاهد افزایش تماس شهرک نشینان صهیونیست است.

این رسانه به تقاضای شدید صهیونیستها برای خرید و انبار دارو و تجهیزات و لوازم کمک های اولیه نیز اشاره کرد.

رئیس اتحادیه داروخانه داران رژیم صهیونیستی نیز به پایگاه واللا گفت: شاهد افزایش تقاضا برای خرید دارو از سوی اسرائیلی ها هستیم. به دلیل وضعیت امنیتی مقادیر زیادی دارو به مدت سه ماه ذخیره می شود.

به گزارش ایرنا، اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور اخیر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

پیش از این، «اسرائیل زیف» فرمانده پیشین ارتش رژیم صهیونیستی رایزنی گسترده مقامات جهان با ایران و سفرهای دیپلماتیک آنها به منطقه؛ پس از تاکید تهران بر گرفتن انتقام ترور شهید هنیه را بیانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اسرائیل در انتظار این پاسخ روزهای سختی را می گذراند.

او درباره وضعیت رژیم صهیونیستی پس از تاکید ایران بر پاسخ به ترور شهید هنیه به رادیوی رژیم اسرائیل گفت: اسرائیل «روزهای سخت و پرتنشی» را تجربه می‌کند و دلیل آن، منتظر بودن پاسخ احتمالی ایران است.

«اسرائیل زیف» تاکید کرد: این زمان گفتن حقیقت است. روند امور از کنترل ما خارج شده است. باید نسبت به آنچه در روزهای آتی رخ می‌دهد، کاملا هوشیار باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha