درگیری مبارزان فلسطینی با نظامیان اشغالگر در کرانه باختری / شهادت ۵ شهروند فلسطینی + فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری از درگیری رزمندگان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرکر «طمون» در نزدیک شهر های «طوباس» در کرانه باختری و شهادت پنج شهروند فلسطینی خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما»، نظامیان اشغالگر امروز چهارشنبه به شهرک طمون یورش برده و یک منزل مسکونی در این شهر را محاصره کردند.

نظامیان صهیونیست پس از درگیری شدید با جوانان فلسطینی، این منزل مسکونی را با پهپاد هدف قرار دادند.

در این حمله موشکی، پنج جوان فلسطینی از جمله «فایز دراغمه» به شهادت رسیدند و ارتش رژیم صهیونیستی، پیکرهای آنها را با خود برد.

براساس اعلام رسانه های محلی، در این درگیری ها، شماری از جوانان فلسطینی زخمی شدند و یکی از مبارزان فلسطینی نیز از ترور توسط پهپاد رژیم صهیونیستی نجات یافت.

در این درگیری ها، چند نظامی صهیونیست نیز در کمین مبارزان فلسطینی زخمی شدند که با یک فروند بالگرد به بیمارستان منتقل شدند.

گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح در طوباس اعلام کرد که رزمندگان این جنبش در کنار رزمندگان دیگر گروه های فلسطینی در حال مقابله و درگیری شدید با نظامیان صهیونیست هستند.

این گروه اعلام کرد که با تیربار و بمب به مقابله با نظامیان اشغالگر پرداختند.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از درگیری شدید مبارزان این جنبش با نظامیان اشغالگر در اطراف منزل محاصره شده در شهرک طمون خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه ای اعلام کرد که با یورش به شهرکر طمون، چند فلسطینی را بازداشت و مقادیری سلاح و مهمات را مصادره کرده است.

به گزارش ایرنا، مناطق مختلف کرانه باختری از زمان عملیات طوفان الاقصی و به ویژه طی روزها اخیر شاهد عملیات و رویارویی مقاومت فلسطین با نیروهای رژیم اشغالگر قدس و شهرک نشینان صهیونیست بوده است و مقامات این رژیم نگران گسترش عملیات مذکور و تبدیل آن به یک جنگ تمام عیار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha