۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85567706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور در قاینات آغاز شد

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبر: 85567706
مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور در قاینات آغاز شد

بیرجند - ایرنا - رییس هیات گلف خراسان جنوبی گفت: مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان قاینات از امروز آغاز و به مدت ۲ روز ادامه دارد.

رضا محمودی زاوه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت‌ها ۹۵ نفر در قالب تیم‌های چهار نفره در ۲ بخش بانوان و آقایان حضور دارند.

وی اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور استان‌های سراسر کشور از جمله تهران، گیلان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، مرکزی، اصفهان، قم، کرمان، خراسان شمالی، قم و اردبیل برگزار می‌شود.

رییس هیات گلف استان خراسان جنوبی یادآور شد: مسابقات آزاد مینی گلف قهرمانی کشور از ۲۴ تا ۲۶ مرداد ماه در مجموعه اختصاصی مینی گلف غدیر شهر قائن در حال برگزاری است.

وی گفت: تمامی هزینه‌های این دوره از طریق حمایت‌های شهرداری قائن و سایر دستگاه‌ها انجام شده است.

محمودی زاوه بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها برای نخستین بار به پیشنهاد هیات گلف استان و به میزبانی شهرستان قائن برگزار می‌شود.

وی افزود: بنا بر اعلام رئیس انجمن مینی‌ گلف کشور، عملکرد فنی مینی گلفرها در مسابقات مینی گلف آزاد کشوری قاین به همراه کارنامه فنی آنها در مسابقات آزاد کشوری چالوس که در اسفند ۱۴۰۲ و مسابقات قهرمانی کشور اصفهان که در اردیبهشت ۱۴۰۳ توسط انجمن مینی گلف کشور برگزار شد در دعوت آنها به اردوی تیم ملی بسیار اهمیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha