ورزشگاه میثم قم در زمره املاک مازاد ورزشی برای مولدسازی قرار نگیرد

قم- ایرنا- رئیس هیات تیراندازی استان قم گفت: ورزشگاه میثم شهر قم که یکی از مجموعه های ورزشی چند منظوره این شهر محسوب می شود نباید در زمره املاک راکد و مازاد برای مولدسازی در ورزش استان قرار بگیرد.

محمد جواد متقیان نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رشته تیراندازی در قم با توجه به استعدادها و ظرفیت های خوبی که در این رشته داریم نیازمند حمایت است و این در حالیست که برای پذیرایی از ورزشکاران یک سالن تیراندازی صرفا در اختیار هیات در مجموعه ورزشی میثم قرار دارد.

وی گفت: اگر مجموعه مثیم قم در قالب مولدسازی فروش برود امثال ورزشکاران هیات ما باید در خیابان تیراندازی کنند.

وی تاکید کرد: برای مولدسازی باید به سراغ املاک راکد و مازاد رفت و این در حالی است که اکنون در مجموعه میثم قم رشته های شمشیربازی، شطرنج و بدنسازی نیز فعال است و در صورت فروش این ملک باید فکری به حال این رشته ها بشود.

چندی است که در محافل ورزشی استان قم موضوع فروش ملک مجموعه ورزشی میثم قم واقع در منطقه سالاریه و اختصا مبلغ فروش به تکمیل طرح های نیمه تمام اداره کل ورزش و جوانان استان قم شنیده می شود.

شرکت یک هزار و ۲۰۰ نفر در برنامه های تیراندازی همگانی قم

رئیس هیات تیراندازی استان قم در ادامه ابراز کرد: رشته تیراندازی پس از کسب مدال طلای جواد فروغی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مورد اقبال قرار گرفته است و این در حالی است که هیات تیراندازی استان قم با امکانات محدود پذیرای ورزشکاران است.

وی ادامه داد: به سختی بعد از چندین سال توانسته ایم سه خط تیراندازی الکترونیکی را در سالن تیراندازی مجموعه میثم قم راه اندازی کنیم.

متقیان نژاد افزود: استعدادهای خیلی خوبی در استان قم در رشته تیراندازی داریم و اگر به تیراندازی بها دهیم نتیجه خوبی دارد به طوری که ورزشکار تیرانداز می تواند در هر المپیک تا سه مدال کسب کند.

وی بیان کرد: هادی قره باغی تیرانداز قمی هم می توانست به المپیک ۲۰۲۴ پاریس برود اما زمانی که پیش از المپیک به رقابت های کسب سهمیه اعزام شد به خاطر برخورد سلیقه ای کادر فنی در ترکیب تیم ایران قرار نگرفت این در حالی بود که او در اوج آمادگی بود.

وی گفت: ۳۰۰ نفر به صورت حرفه ای در استان قم در رشته تیراندازی مشغول به فعالیت هستند که نیمی از آنان را بانوان تشکیل می دهند.

متقیان نژاد افزود: در سال ۱۴۰۱ نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ نفر در برنامه های تیراندازی همگانی ما شرکت کردند هم چنین در دو دوره استعدادیابی جوانان و نوجوانان را شاهد بودیم و در مسابقه خانوادگی با استقبال خوب ۲۰۰ خانواده قمی همراه بودیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha