۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85567809
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کلافگی مردم گرمه خراسان شمالی از عدم استقرار برخی ادارات

بجنورد-ایرنا- فرماندار گرمه گفت: عدم استقرار برخی از ادارات، مردم این شهرستان را در پیگیری امور خود با مشکل روبه رو کرده است از این رو انتظار داریم تا به حل این معضل سرعت داده شود.

عبدالحسین قاضوی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون ۹ اداره و دستگاه اجرایی در این شهرستان مستقر نشده که به دغدغه مهم برای مردم تبدیل شده است.

وی افزود: این ادارات شامل شرکت آب منطقه ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تامین اجتماعی، ثبت اسناد و املاک، اوقاف و امور خیریه، شرکت پخش فراورده های نفتی، بیمه سلامت و صندوق کارآفرینی است.

به گزارش ایرنا شهرستان گرمه در مهرماه سال ۸۷ از شهرستان جاجرم منتزع و به عنوان شهرستانی مستقل معرفی شد.

وی اظهار کرد: سال های اخیر آموزش فنی و حرفه ای و تعزیرات حکومتی در شهرستان مستقر شد و استقرار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ثبت اسناد و املاک، شرکت برق و اوقاف و امور خیریه در اولویت است.

تخصیص ۱۵ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای عمران

قاضوی در بخش دیگر سخنان خود درباره اجرای طرح های عمرانی در شهرستان گفت: در سه سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمرانی این شهرستان تخصیص و هزینه شد، که بخش عمده آن در حوزه سد گلمندره، راه و گاز است.

وی افزود: همچنین در ۲ ماه اخیر ۱۵ طرح جدید در شهرستان وارد مرحله اجرایی شد که از این تعداد هفت طرح با ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد و هشت طرح حال اجرا است که برای تکمیل آن یکهزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فرماندار گرمه اظهار کرد: دریافت کد آبادی برای سه روستا، پیگیری برای آسفالت تنها محور روستایی بدون آسفالت شهرستان در مسیر گلمندره به طول ۲۸ کیلومتر از اقدامات انجام شده در این خطه است.

به گزارش ایرنا، شهرستان گرمه از توابع خراسان شمالی، ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha