وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اشراف کامل به مشکلات آموزشی و تربیتی دارد

تهران - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اسبق وزارت آموزش و پرورش گفت: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اشراف کاملی به مشکلات آموزشی و تربیتی و همچنین مسائل مالی و اقتصادی این وزارتخانه دارد.

حمیدرضاکفاش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا درباره معرفی «علیرضا کاظمی» برای تصدی وزارت آموزش و پرورش دولت چهاردهم به مجلس اظهار کرد: حضور آقای کاظمی با رای بالا در کابینه رئیس جمهور، موجب افتخار و مباهات همه فرهنگیان است.

وی با اشاره به ویژگی های مدیریتی گزینه پیشنهادی این وزارتخانه گفت: کاظمی سوابق خوب، ارزشمند و موفقی از سطح مدرسه تا ستاد دارد و صداقت و پاکدستی و تعامل سازنده با ارکان نظام تعلیم و تربیت در دوران مختلف مدیریتی وی کاملا مشهود بوده است.

کفاش با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش به وزیری نیاز دارد که درد آشنا وآگاه به مسائل باشد، اذعان کرد: کاظمی تجربه حضور در سطوح مدیریتی مختلف ، آموزشی،تربیتی، نیروی انسانی و مالی آموزش و پرورش را دارد و این موجب شده تا اشراف به مشکلات ومسائل مالی واقتصاد آموزش وپرورش داشته باشد .

وی ابراز امیدواری کرد که با رای اعتماد نمایندگان مجلس، کاظمی سکان هدایت وزارت آموزش و پرورش را در دست بگیرد و بتواند ضمن خدمت به جامعه فرهنگیان، در حل مشکلات مزمن نظام تعلیم و تربیت موفق شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا کاظمی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است. وی متولد ۱۳۴۴ شهر مقدس مشهد و تحصیلکرده حوزه و دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان است.

وی پیش از این قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی بود. معاون پرورشی و فرهنگی، معاون آموزش متوسطه، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بوده است.

کاظمی از شهریور تا آذر سال ۱۴۰۰ سرپرست وزارت آموزش و پرورش بود.

قرار است جلسات رای اعتماد به کابینه مسعود پزشکیان رئیس جمهور از ۲۷ مرداد در صحن علنی مجلس آغاز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha