آبرسانی به دریجان بم ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

کرمان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌ گفت: برای تکمیل پروژه آبرسانی به منطقه دریجان طرح قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مصطفی دهقانیان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: آبرسانی به منطقه دریجان شامل روستاهای جزین، دربر، دریجان و توکل آباد است که تاکنون ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در این پروژه هزینه شده است.

وی بیان کرد: از مبلغ هزینه شده در این پروژه ۱۱۵ میلیارد ریال آن وجه نقد و ۵۵ میلیارد ریال آن نیز خرید لوله بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌ عنوان کرد: خط انتقال این پروژه از چاه روستای پدوا تا مخازن مادر در روستای دریجان ۱۸ هزار و ۲۰۰ متر و همچنین ۳۵ کیلومتر لوله گذاری بین مخازن است.

وی ادامه داد: تاکنون قرارداد ۹ کیلومتر این پروژه منعقد شده و ظرف یک هفته آینده نیز قرارداد ۲ هزار و ۵۰۰ متر دیگر منعقد می‌شود.

سرهنگ دهقانیان افزود: در بحث رفع تنش آبی سه پروژه تحت عنوان های مرد میدان (شهید سلیمانی)، طرح خیر و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال فعالیت هستند که در پروژه مرد میدان تاکنون بالای ۳۸ روستا آبرسانی شده و برای آبرسانی به ۲۵ روستای دیگر درخواست داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای سه روستا از بخش های مرکزی و دهبکری نیز لوله و مخزن خریداری شده و بعد از گذراندن تنش آبی این لوله ها کار گذاشته می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌ توضیح داد: خبر و رسانه در جهان حال خوبی ندارد و متاسفانه اخباری که باید به مردم منتقل نمی شود زیرا اخبار تحت سیطره بنگاه های اقتصادی قرار گرفته‌اند و خبرها براساس پشتیبانی و سلایق یکسری افراد خاص منتشر می شود.

وی گفت: در غزه همان اندازه که مردم هوشیار و بیدار شدند تنها به دلیل حضور خبرنگاران بود که پرپرشدن کودکان، مسلمانان و مردم مظلوم غزه را منتشر کردند و دولت جنایتکار اسرائیل نیز حتی خبرنگاران که واقعیت‌ها را منتقل می‌کنند به شهادت می رساند.

سرهنگ دهقانیان افزود: سیاه نمایی دشمن، جای شهید و جلاد را عوض کرده که باید با تمام توان فریاد مظلومان را به گوش جهان رساند.

وی اظهارداشت: دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است و باید امیدآفرین باشیم زیرا قوت‌ها و پیشرفت های زیادی در نظام جمهوری اسلامی ایران داریم.

دریجان از روستاهای بخش مرکزی و در فاصله ۵۰ کیلومتری غرب مرکز شهرستان بم قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha