تاکید استاندار خراسان‌شمالی بر تجهیز کلانتری‌ و مرزبانی‌ها

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: تقویت و تجهیز کلانتری‌ها و مرزبانی‌های استان در برنامه پنج ساله با همت فرماندهی انتظامی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در نشست با مسوولان امنیتی و انتظامی و قضایی و اجتماعی استان اظهار کرد: تقویت و تجهیز مرزبانی ها و کلانتری ها ضروری است و برای تامین و ارتقای امنیت، ساخت کلانتری ها و پاسگاه های مرزی، ارتقای تجهیزات باید با کمک همه دستگاه ها عملیاتی شود.

وی با تاکید بر سرعت دادن به راه اندازی ایست و بازرسی فرماندهی انتظامی در شهرستان فاروج افزود: راه اندازی ستاد و استقرار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان های تازه تاسیس مانه و بام و صفی آباد باید در اولویت باشد.

به گزارش ایرنا، در این نشست اختصاص زمین برای احداث کلانتری و ستاد مرزبانی و احداث برجک ها و جاده مرزی، تقویت شبکه پایش تصویری با افزایش دوربین های نظارتی، اجرای پروژه گازرسانی، برق رسانی و لوله کشی و آب رسانی به پاسگاه ها به عنوان برنامه های پنج ساله نیروی انتظامی، مطرح و بررسی شد.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

خراسان شمالی ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha