۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85567969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ایجاد مجمع خیران و خانه سمن‌های شوش دنبال می‌شود

دزفول - ایرنا - فرماندار شوش گفت: ایجاد مجمع خیران و احداث خانه سمن‌های شوش به منظور تجمیع ظرفیت‌ها و ارتقای خدمات رسانی و محرومیت زدایی در این شهرستان به طور جدی در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، محسن حویزه روز چهارشنبه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد و موسسه‌های خیریه شوش در سالن نشست‌های فرمانداری این شهرستان بیان کرد: تخصیص زمین برای احداث خانه سمن‌های شوش با کمک خیران شهرستان پیگیری می‌شود.

وی با تجلیل از فعالیت سازمان های مردم نهاد در این شهرستان افزود: سازمان‌های مردم نهاد شوش طیف متنوعی از بخش‌های مختلف از گردشگری، درمانی، محرومیت زدایی، بازتوانی معتادان و آسیب‌های اجتماعی خدمات به ویژه‌ای در شهرستان انجام می‌دهند.

فرماندار شوش، اطلاع رسانی ضعیف را مهمترین چالش سازمان‌های مردم نهاد شوش عنوان کرد و گفت: عملکرد و خدمات گسترده سمن‌های شوش به خوبی برای مردم اطلاع رسانی نمی‌شود که بهره گیری از ظرفیت‌های تبلیغی شهرستان برای انعکاس این اقدام‌ها و دستاوردها ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم هم افزایی میان سازمان‌های مردم نهاد شوش افزود: تاسیس مجمع خیران شهرستان شوش به منظور تجمیع ظرفیت‌های سمن‌ها و موسسه‌های خیریه این شهرستان ضروری است.

حویزه ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک میان سمن‌ها و موسسه‌های خیریه شوش را دارای نقش کلیدی در ارتقای خدمت رسانی به محرومان و مردم دانست و گفت: نبود بانک جامع اطلاعاتی و هم افزایی میان سازمان‌های مردم نهاد موجب موازی کاری‌های فراوان و غفلت از برخی مسایل شهرستان شده است.

وی افزود: معرفی و تجلیل چهره ماندگار خیران شوش در سال ایده‌ای مترقی برای تجلیل از خدمات خیران و جذب خیران بیشتر برای حل مسایل شهرستان است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha