پوشش خبری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور متفاوت از سایر رویدادهای ورزشی است

یزد- ایرنا- دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های ایران با بیان اینکه پوشش رویدادهای خبری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور متفاوت از سایر رویدادها برگزار می‌شود، گفت: برای تمامی خبرنگاران، عکاسان خبری و تصویربرداران در زمینه پوشش اخبار و گزارشات لیگ برتر برنامه مجزا و دقیق تعریف شده و فعالان این حوزه باید متناسب با برنامه ریزی و با توجه به سازوکارهای تعیین شده، فعالیت کنند.

به گزارش ایرنا، " داوود رفعتی " روز چهارشنبه در جمع گروهی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی یزد با قدردانی از همکاری آنان با مسئولان فوتبال استان، ادامه داد: برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در فصل جدید در استان یزد، انتظار همکاری همه فعالان رسانه و همراهی آن در رعایت مقررات را داریم .

همچنین دبیرکل هیات فوتبال استان یزد گفت: برای پوشش اخبار این رشته به خصوص در هنگام میزبانی لیگ برتر برای همه فعالان رسانه در بخش‌های مختلف مقررات دقیقی تعریف شده که مفاد آن و نحوه فعالیت به آنان اطلاع رسانی می‌شود.

" محمود میرجلیلی " افزود: مقررات لیگ برتر فوتبال کشور با لیگ دسته اول و جام آزادگان بسیار تفاوت دارد و قطعا برای اینکه شاهد برگزاری مسابقات به بهترین نحو در یزد باشیم همه در مسئولیت‌های مختلف باید بر اساس مقررات ابلاغی سازمان لیگ و فدراسیون کارها را انجام دهیم.

همچنین در ادامه خبرنگاران و عکاسان ورزشی یزد به طرح دیدگاه و همچنین سوالات و پیشنهادات خود پرداختند که توسط دبیر کارگروه استاندارد سازی ورزشگاه‌ها به سوالات پاسخ داد.

تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد بعد از گذشت ۱۸ سال به لیگ برتر کشور صعود کرده و در اولین دیدار خود در روز جمعه ۲۶ مردادماه جاری در اصفهان میهمان تیم سپاهان است.

ورزشگاه شهید نصیری یزد به عنوان بزرگترین ورزشگاه استان با چند دهه قدمت در دو دهه گذشته نیز چندین بار بازسازی و نوسازی شده است.

این ورزشگاه با مساحت ۷۵۰۰۰ مترمربع و ظرفیت ۱۲۰۰۰ نفر، مجموعه ورزشی چند منظوره است که برای انجام تمرین ها و برگزاری مسابقات ورزشی نظیر فوتبال، تنیس خاکی، تیر و کمان، دو و میدانی و ورزش های رزمی، دارای تجهیزات و شرایط مناسب است.

استان یزد ۵۵ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha