استاندار هرمزگان: همایش بزرگ اربعین ثمره خون شهدا و تلاش‌های آزادگان است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان، آزادگان را یکی از برکات دفاع مقدس و نماد حرّیت و آزادگی در جامعه دانست و گفت: همایش بزرگ اربعین ثمره‌ خون مبارک شهدا و تلاش‌های آزادگان سرافراز و جانبازان بزرگ است که امیدواریم بازگشایی مسیر کربلا به قدس ختم شود و ما شاهد نابودی کامل رژیم جنایتکار صهیونیستی باشیم.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز چهارشنبه در اجلاسیه کنگره شهدای غریب در اسارت استان هرمزگان اظهار کرد: آزادگان و ایثارگران از آزمایش‌های بسیار سختی عبور کردند؛ و بنا به فرموده رهبرمعظم انقلاب، آزادگان آزموده‌ترین سربازان انقلاب هستند و خانواده کسانی که فرزندانشان در دست رژیم بعث اسیر بودند، هر شب سختی‌های شب عملیات را تجربه می‌کردند.

وی بیان کرد: نبرد بین خیر و شر همیشه وجود داشته و «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» روایتی همیشه جاری در صحنه تاریخ است که یکی از نمودهای آن را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم‌.

نماینده عالی دولت در هرمزگان اظهار کرد: دفاع مقدس عرصه آزمونی بود که برکات بسیاری از جمله خودباوری و تحولات مادی و معنوی را به همراه آورد و باید دست و پای پدران و مادران شهدا و ایثارگران را ببوسیم؛ چراکه هر آنچه امروز به آن افتخار می‌کنیم به برکت خون شهدا به دست آمده است.

در این آیین از کتاب «آقا سالار» روایت زندگی نخستین شهید مدافع حرم استان هرمزگان به قلم «سارا کرمی» رونمایی شد.

استاندار هرمزگان: همایش بزرگ اربعین ثمره خون شهدا و تلاش‌های آزادگان است

همچنین به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) نیز از دختران شهیدان مدافع حرم شهید عبدالحمید سالاری و شهید رضا زارعی و همچنین آزادگان سرافراز استان هرمزگان تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha