۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85568183
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اعزام ۱۵۰ پاکبان همدانی به کربلا

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85568183
اعزام ۱۵۰ پاکبان همدانی به کربلا

همدان- ایرنا- مدیرخدمات شهری و رییس ستاد اربعین شهرداری همدان گفت: ۱۵۰ نفر از پاکبانان این شهر برای پاکسازی کربلا امشب به کشور عراق اعزام می‌شوند.

مرتضی رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه کاروان شهرداری همدان در قالب "خادمان الزهرا" به کربلای معلی اعزام خواهند شد اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی نظافت بخشی از منطقه شهر کربلا به همراه ۲ کیلومتر از مسیر جاده حله - کربلا تحویل شهرداری همدان خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی از این نیروها داوطلبان مردمی و تعدادی دیگر از کارکنان شهرداری همدان هستند.

رییس ستاد اربعین شهرداری همدان ادامه داد: برای نظافت و پاکسازی ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات از شهرداری این شهر به منطقه اعزام شده که البته کار اصلی توسط شهرداری کربلا انجام می‌شود و ما نیز در این زمینه کمک خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۵ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اعزام می شوند تا نسبت به انتقال زائران در مرز را انجام دهند.

رضایی یادآور شد: شهرداری همدان به موضوع اربعین حسینی توجه ویژه دارد و آمادگی‌های لازم برای خدمت‌رسانی در مراسم پیاده روی اربعین در خاک عراق و همچنین مرزهای ورودی و خروجی کشورمان را دارد.

استان همدان از مسیرهای اصلی تردد زائران اربعین حسینی محسوب می شود که زائران ۱۶ استان برای تردد به سمت کربلا از مسیرهای همدان استفاده می کنند و در این استان ۱۵۰ ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از زائران دایر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha