رشد ۱۰۰ درصدی نیروی انسانی جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به زائران اربعین

ملارد - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور از رشد ۳۰ درصدی توان و ظرفیت ترابری و همچنین رشد ۱۰۰ درصدی نیروی انسانی این جمعیت در خدمت رسانی به راهپیمایان اربعین امسال خبر داد .

بابک محمودی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : با آماده باش تمامی واحدها در سطح کشور و همچنین ایجاد قرارگاه های مرزی ، برابر با وظایف و تکالیف محوله ، حداکثر تلاش خود را خواهیم داشت تا مسافران و زائران اربعین با کمترین حادثه و اتفاق به زیارت و سفر معنوی خود بپردازند.

وی ادامه داد : این ماموریت در دو بخش داخل کشور و کشور عراق تا روزهای بعد از اربعین ادامه داشته و در کشور عراق دو ماموریت اصلی بهداشت و درمان و همچنین امداد و نجات به نیروهای جمعیت هلال احمر سپرده شده است.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر استفاده از قشر تخصصی و علاقه مند ، استقرار ایستگاهها و درمانگاه های متعدد و حضور ۵ هزار نیروی داوطلب از نکات قابل توجه در خدمت رسانی امسال جمعیت هلال احمر به زائرین اربعین می باشد.

محمودی ادامه داد : امسال برای سفر ایمن زائران عتبات عالیات و حفظ سلامت آنها ، پزشکان متخصص ادوار در درمانگاهها بکار گرفته می شود.

وی افزود : با افزایش سالیانه دلدادگان حسینی که امسال پیش بینی می شود به پنج میلیون نفر برسد ما نیز به همان نسبت در نقاط مختلف کشور ظرفیت های امدادی و درمانی خود را افزایش داده ایم .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha