استاندار: حمایت از تیم فوتبال ساحلی سمنان مورد توجه باشد

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: حمایت از تیم فوتبال ساحلی با هدف تقویت تیم و تداوم کسب افتخارات در این حوزه مورد توجه مسوولان استان باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استان سمنان تا سال گذشته ۲ تیم دسته یکی فوتبال ساحلی داشت که به دلیل مشکلات مالی و قول همراهی و حمایت مسوولان از یک تیم، ۲ تیم ادغام شدند، اما اکنون تیم پارت شهرداری سمنان شرایطی در پیش دارد که با وجود قول‌های مسوولان، حمایت مالی از تیم محسوس نیست.

سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در نشست شورای عالی ورزش سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: حمایت‌های مالی در حوزه ورزش باید هدفمند، ساماندهی شده و برطبق اولویت‌بندی باشد.

استاندار سمنان ادامه داد: اقدام‌ها در حوزه ورزش‌های انفرادی و تیمی در این استان منجر به نتیجه مطلوب شد که امید می‌رود این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

استاندار: حمایت از تیم فوتبال ساحلی سمنان مورد توجه باشد

وی تصریح کرد: توجه به ورزش‌های همگانی در راستای مدیریت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقا نشاط اجتماعی مورد توجه باشد.

استاندار سمنان گفت: تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی با جامعه هدف گسترده در راستای افزایش رضایتمندی در دستور کار مسوولان قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، سمنان در رشته‌های ورزشی مختلف از جمله فوتبال ساحلی، فوتسال، رشته‌های رزمی، هاکی، بدمینتون و تیراندازی در کشور حرف برای گفتن دارد و ورزشکاران نام‌آور و مدال‌آوری را در عرصه ملی داشته است و حمایت از این ورزشکاران قهرمان بدون شک جایگاه این استان را در ورزش قهرمانی ارتقا می‌دهد و ورزش سمنان را متحول می‌کند.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است که با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha