پای گفت و گو با پارالمپیکی های آذربایجان شرقی/ قول کسب طلای پارالمپیک پاریس + فیلم

تبریز- ایرنا- آذربایجان شرقی سه ورزشکار، یک سرمربی، یک داور و یک سرپرست تیم را رهسپار پارالمپیک پاریس می‌کند.

به گزارش ایرنا، علی کشفیا (سرپرست تیم ملی والیبال نشسته ایران و پرافتخارترین ورزشکار ادوار پارالمپیک ایران با ۹ با حضور)، مهدی نویدی (داور بین المللی والیبال نشسته)، میلاد وزیری (سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان ایران)، میثم حاجی بابایی (بازیکن والیبال نشسته)، زهرا رحیمی (ورزشکار پاراتکواندو) و فاطمه همتی (ورزشکار پارا تیراندازی با کمان) از آذربایجان شرقی در پارالمپیک پاریس حضور خواهند داشت.

با توجه به اعزام کاروان پارالمپیک آذربایجان شرقی به حرم مطهر امام رضا(ع) و سپس تهران و پرواز به سمت پاریس، امروز چهارشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و روسای هیات‌های ورزشی و پارالمپیکی‌های استان، مراسم بدرقه برگزار شد.

زهرا رحیمی و میلاد وزیری که در اردوی آماده سازی پیش از اعزام قرار دارند، در این مراسم حضور نداشتند.

حبیب ستوده نژاد، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با آرزوی موفقیت برای پارالمپیکی‌های استان، اظهار کرد: امیدواریم ورزشکاران اعزامی استان و سرپرست و سرمربی تیم‌ها بتوانند با دست پر از پارالمپیک پاریس بازگردند و مثل همیشه موجب افتخار کشورمان شوند.

امروز فرصتی دست داد تا در دیدار و آیین بدرقه این ورزشکاران در اداره کل ورزش و جوانان استان گفت و گوی صمیمانه ای انجام دهیم.

هفت قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در ادوار پارالمپیک/هشتمین مدال طلا را به نیت امام رضا(ع) کسب می‌کنیم

علی کشفیا، ورزشکار پرافتخار پارالمپیک و والیبال نشسته کشورمان که چهار بار به عنوان کاپیتان و پنج بار به عنوان سرمربی و سرپرست تیم در پارالمپیک حضور داشته است، به ایرنا گفت: امسال برای دهمین بار تیم ملی والیبال نشسته کشورمان عازم رقابت‌های پارالمپیک می‌شود.

پای گفت و گو با پارالمپیکی های آذربایجان شرقی/ قول کسب طلای پارالمپیک پاریس + فیلم

وی افزود: حاصل ۹ بار حضور در پارالمپیک، هفت بار قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی برای تیم ملی والیبال نشسته بوده است و امیدواریم که امسال هشتمین قهرمانی و مدال طلای خود را بتوانیم به نیت امام رضا(ع) کسب کرده و تقدیم بارگاه قدسی و مردم کشور و استانمان کنیم.

وی ادامه داد: تیم در آمادگی لازم قرار دارد و همت و غیرت قهرمانی همراه تیم است.

دومین داور المپیکی تاریخ والیبال آذربایجان شرقی

مهدی نویدی، داور بین المللی والیبال نیز که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در پارالمپیک پاریس حضور می‌یابد، به ایرنا گفت: دومین داور تاریخ والیبال استان هستم که در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک حضور می‌یابم.

وی با آرزوی موفقیت برای کاروان اعزامی استان به پارالمپیک، اظهار کرد: پیش از این به عنوان داور والیبال نشسته مسابقات قهرمانی جهان و رقابت‌های قهرمانی جهان والیبال ساحلی نیز حضور داشتم.

نویدی تاکید کرد: امیدوارم با بهترین عملکرد خود، بازی‌های خوبی را قضاوت کرده و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشم.

امیدوارم بتوانیم ۲ مدال طلا برای کشور بیاورم

فاطمه همتی ۲۱ ساله که به عنوان ورزشکار پارا تیراندازی با کمان عازم پاریس می‌شود نیز به ایرنا، گفت: نهمین اردوی آماده سازی تیم ما در تهران آغاز شده است.

وی که در ۲ رشته تیراندازی با کمان رقابت خواهد کرد، تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم ۲ مدال طلا برای کشور بیاورم و افتخاری برای ایران و استانمان باشم.

همتی ادامه داد: هند، انگلیس و چین حریفان اصلی هستند امیدواریم با آمادگی مدال های خوشرنگ کسب کنیم.

حریف اصلی والیبال نشسته ایران، کشور بوسنی است

میثم حاجی بابایی ۲۵ ساله از شهر شندآباد شبستر آذربایجان شرقی که به عنوان ورزشکار تیم والیبال نشسته عازم پاریس می‌شود، به ایرنا گفت: دهمین اردوی تیم والیبال نشسته از ۲۵ مرداد تا ۲ شهریور ماه در شهر تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم به آمادگی کامل برای رقابت در مسابقات پارالمپیک رسیده است و از هشتم تا هفدهم شهریورماه در پاریس رقابت خواهیم کرد.

حاجی بابایی ادامه داد: حریف اصلی تیم ما کشور بوسنی است و امیدواریم بتوانیم در دهمین حضور خود در پارالمپیک، هشتمین مدال طلا را برای استان و کشورمان کسب کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha