حامد پاکدل مهاجم نساجی در لیگ بیست‌وچهارم شد

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۶
کد خبر: 85568292
حامد پاکدل مهاجم نساجی در لیگ بیست‌وچهارم شد

ساری- ایرنا- حامد پاکدل مهاجم پیشین تیم‌ فوتبال پیکان تهران که طی روزهای اخیر زمزمه‌های حضورش در نساجی مطرح شده بود با عقد قرارداد به طور رسمی به نساجی پیوست.

به گزارش ایرنا، مهاجم ۳۳ ساله اهل بروجرد که فصل گذشته با لباس پیکان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور داشت با نظر کادر فنی نساجی به این تیم مازندرانی میوست و در لیگ بیست‌وچهادن با لباس نساجی به میدان می‌رود.

پاکدل که پیشینه بازی برای تیم‌های پیکان، تراکتور، پرسپولیس و آلومینیوم را دارد در فصل گذشته لیگ برتر ۲۸ بار برای پیکان به میدان رفت و هفت گل وارد دروازه حریفان کرد.

کادر فنی نساجی که طی روزهای اخیر سیامک نعمتی هافبک آلاشتی و باتجربه فوتبال ایران را برای تقویت خط میانی به خدمت گرفت، به منظور افزایش توان تهاجمی تیم پاکدل را جایگزین محمدرضا آزادی گلزن فصل گذشته نساجی کرد.

این بازیکن نخستین بازی‌اش در لیگ برتر را ۳۰ مهر ۱۴۰۰ با لباس پرسپولیس مقابل فولاد انجام داد و در همان بازی نیز موفق به گلزنی شد.

تیم فوتبال نساجی مازندران نخستین دیدارش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را روز جمعه ۲۶ مرداد مقابل فولاد خوزستان و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha