۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85568314
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۹۹۵ دستگاه موتورسیکلت در گیلان توقیف شد

رشت - ایرنا - سرپرست پلیس راهور استان گیلان از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش و توقیف ۹۹۵ دستگاه موتورسیکلت درراستای اجرای این طرح خبرداد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ فتح الله نصیریان روز چهارشنبه بیان کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده در سال جاری، ۳۹ درصد از مجموع تصادفات فوتی استان گیلان سهم موتورسیکلت سواران است.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور کنترل رفتارهای مخاطره آمیز و خطرناک با شناسایی علل و عوامل تشکیل دهنده در بروز حوادث رانندگی در سطح استان گیلان اقدام به اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌ها متخلف(فاقد پلاک و پلاک مخدوش) کرد.

وی در ادامه گفت: در این طرح، ۹۹۵ دستگاه موتورسیکلت به علت پلاک مخدوش، فاقد پلاک و استفاده از طلق بر روی پلاک توقیف و مقرر شد که راکبان وسایل نقلیه توقیفی در کلاس های آموزشی که توسط اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان برگزار می شود ، شرکت و سپس برابر قانون، وسایل نقلیه آنها رفع توقیف شود.

سرپرست پلیس راهور گیلان در پایان خاطرنشان کرد: آمار و ارقام نشان می دهد برغم اینکه با کاهش تصادفات فوتی موتورسواران مواجه هستیم، اما کماکان برخورد با تخلفات آنها جزو مطالبات شهروندان است که پلیس در کنار اجرای دیگر طرح های انضباطی و ترافیکی، طرح برخورد جدی با تخلفات فوق را پیش رو دارد.

دستگیری ۵۷محکوم متواری در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۷ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک‌روزه در این استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم در سطح جامعه عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

وی در ادامه گفت: با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یکروزه به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۵۷ محکوم متواری طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه بیان داشت: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha