نصراصفهانی: نیازمند حمایت بیشتری هستیم/ حق رستمیان طلا بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی تپانچه ایران، گفت: رکوردهای بالا و تحریم‌هایی که علیه ما ایجاد می‌شود، باعث شد تیم تیراندازی ایران در پاریس به مدال نرسد هرچند به نظرم حق هانیه رستمیان طلا بود.

به گزارش ایرنا، محسن نصراصفهانی در نشست خبری فدراسیون تیراندازی، اظهار داشت: در ابتدا باید از همه اصحاب رسانه به ویژه عزیزانی که سختی راه را تحمل کردند و خود را به محل برگزاری مسابقات رساندند، تشکر کنم. من در المپیک توکیو حضور داشتم اما بهترین انعکاس خبری را در پاریس شاهد بودم.

وی افزود: در این مدت فدراسیون تیراندازی و کادر فنی تیم‌های ملی، تلاش خود را به کار بستند تا در بهترین شرایط راهی پاریس شویم. در توکیو نماینده‌ای در اهداف پروازی نداشتیم، اما با حمایت‌های رئیس فدراسیون و با وجود همه محدودیت‌هایی که داشتیم، دیدیم در این بازی‌ها چه شد. از نظر سلاح جنگی در تحریم هستیم ولی باز هم رئیس فدراسیون بهترین فشنگ‌های دنیا را در اختیار ما گذاشت و در رشته‌ای که نیاز به بهترین فشنگ‌ها را دارد و تحریم‌ها بیش از هر چیز روی آن اثر دارد، فینالیست شدیم اما با اختلاف کم به مدال نرسیدیم.

نصراصفهانی تاکید کرد: از رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم که همه امکانات را فراهم کرد که با همان توانی که در توکیو بودیم و حتی بهتر از آن در پاریس باشیم‌. هانیه رستمیان رنک دو جهان است و نفر اول جهان از آلمان حتی به فینال هم نرسید. در پاریس نفر هشتم، امتیاز ۵۸۵ را ثبت کرد که این سختی مسابقات را نشان می دهد. با آنچه دیدیم حق هانیه رستمیان طلای المپیک بود.

وی افزود: بچه‌های ما در هر سه رشته، روزی ۷ ساعت در مساحتی به اندازه موزائیک می‌ایستند و زحمت می‌کشند. رفتن به فینال از نظر من رسیدن به مدال بود و از رستمیان و تلاش او قدردانی می‌کنم. امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت خود را بیشتر کنند تا با توان بیشتر ادامه مسیر دهیم. ۶ تیر هانیه رستمیان تنها با یک دهم از دست رفت و اگر این اتفاق نیفتاده بود او به مدال می‌رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha