۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۰
کد خبر: 85568380
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

نخستین اجلاسیه شهدا به میزبانی آستارا برگزار می‌شود

آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: نخستین اجلاسیه شهدا به میزبانی آستارا به مدت پنج شب با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، سردار حمید دامغانی روز چهارشنبه در بازدید از محل برگزاری این همایش در شهرستان آستارا اظهارکرد: این همایش های بزرگداشت شهدا علاوه بر آستارا در سایر شهرهای استان تا پایان سال جاری برگزار می شود تا زمینه برای برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان باشد.

وی اضافه کرد: غرفه‌های مختلف در حاشیه اجلاسیه شهدای آستارا برای دایر کردن نمایشگاه‌های محتوایی برپا خواهد شد و در این راستا پایگاه ها و اقشار بسیج باید مشارکت کنند.

وی بیان کرد: بخش اصلی این اجلاسیه مربوط به نمایش آئینی است و هنرمندان با همکاری نیروهای بسیج نسبت به بازسازی عملیات های کربلاهای چهار و پنج با عنوان شب‌های شیدایی اقدام می کنند.

وی ادامه داد: نوار ساحلی آستارا از ظرفیت بالایی برای برگزاری این اجلاسیه برخوردار است و حضور گردشگران هم می تواند باعث رونق بیش از پیش محفل شهدا شوند و شایسته است برگزاری این اجلاسیه برای سالیان بعد هم در دستور کار قرار گیرد.

سردار دامغانی با اشاره به اینکه این مراسم از ۹ تا ۱۳ شهریورماه برگزار خواهد شد، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در آستارا از جمله فرمانداری و شهرداری برای برگزاری این اجلاسیه همکاری دارند و در تلاشیم از ظرفیت شهرستان تالش هم بهره مند شویم.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha