رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:پیگیری درخواست‌های پرستاران با جدیت ادامه دارد

شیراز-ایرنا-رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مطالبات پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان بحق است و تلاش بی وقفه مسوولان برای پرداخت مطالبات آنان با قدرت ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مدیران و مسوولان بیمارستان های دولتی زیرمجموعه این دانشگاه چهارشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۳ انجام شد.

پرستاران بعضی بیمارستان‌های دولتی استان فارس طی ۹ روز گذشته با روش‌هایی مختلف اعتراض خود را نسبت به مشکلات و مطالبات معوق خود به گوش مسولان رساندند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:پیگیری درخواست‌های پرستاران با جدیت ادامه دارد

رئییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با هدف بررسی روند پیگیری مطالبات پرستاران، با مدیران و مسوولان بیمارستان های دولتی زیرمجموعه دانشگاه دیدار کرد.

سید وحید حسینی ضمن قدردانی از تلاش ها و مدیریت و برنامه‌ریزی های انجام شده برای خدمت رسانی به مردم و بیماران، عنوان کرد: مدیران و مسوولان بیمارستان ها و بخش های مختلف مراکز درمانی دانشگاه موجب عزت و اقتدار کشور و نظام سلامت هستند.

حسینی با ارایه راهکارهایی در خصوص ارتقای فرآیند خدمت رسانی، بر نقش اثرگذار مدیران و مسوولان بخش های مختلف بیمارستان ها در این زمینه تاکید کرد.

سید ابوالفضل هاشمی اصل، معاون مدیریت توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در بیمارستان های زیرمجموعه این دانشگاه گفت: پرداخت مطالبات و پیگیری امور رفاهی کارکنان مجموعه سلامت از اولویت مسوولان است که از راه های مختلف، در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha