۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۳
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85568412
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: تشکل‌های مردمی نقش مؤثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارند

همدان_ ایرنا_ استاندار همدان گفت: سمن‌ها و تشکل‌های مردمی سفیران هدایت مردم هستند که در کنار دستگاه‌های دولتی نقش مؤثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با سمن‌های فعال استان افزود: فرهنگ‌سازی و آموزش پیشگیرانه از دوران کودکی و مقطع تحصیلی ابتدایی به ویژه در آموزش و پرورش، اصلی‌ترین راه مبارزه و مقابله‌ با آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و مواد مخدر است.

وی ادامه داد: اقدامات خداپسندانه و خیرخواهانه سمن‌های فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد خانمان‌سوز در بهبود وضعیت مبتلایان مؤثر و قابل تقدیر است.

استاندار همدان تاکید کرد: پیشگیری از قبح شکنی و عادی‌انگاری مصرف موادمخدر در جامعه با فرهنگ‌سازی مناسب توسط صداوسیما، رسانه‌های جمعی و جراید باید مورد توجه باشد.

وی یادآور شد: خیرین، تشکل‌های مردمی و یاریگران فعال حوزه مبارزه با موادمخدر، دولت را در ایجاد فضای اجتماعی و اشتغال مناسب برای بهبود یافتگان یاری کنند تا از لغزش و بازگشت آنها به اعتیاد جلوگیری شود.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: در اعتیاد به مواد مخدر آلودگی ذهن و روان شدیدتر از جسم است و باید برای درمان آن زمان بیشتری صرف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha