۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85568419
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف هشت هزار لیتر سوخت قاچاق در قاینات

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۶
کد خبر: 85568419
کشف هشت هزار لیتر سوخت قاچاق در قاینات

بیرجند_ایرنا_ فرمانده انتظامی قاینات از کشف هشت هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۶ دستگاه خودرو توقیف شده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا فولادی روز چهارشنبه دراین باره اظهار کرد: ماموران یگان امداد و پلیس اطلاعات شهرستان قاینات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۶ دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند که خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هشت هزارلیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات افزود: مأموران در این خصوص ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

سرهنگ فولادی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سه نفر خرده فروش مواد مخدر در زیرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه هم از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح سه نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ هادی سلمانی اظهار کرد: مأموران انتظامی با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی و همچنین پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی را با محوریت دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر اجرایی کردند.

وی افزود: در این طرح پس از انجام تحقیقات میدانی وبررسی های بعمل آمده مناطق آلوده و جرم خیز شناسایی شد که با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این محل ها، سه نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقدار ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

توقیف محموله ۲۵ تنی تخم مرغ فاقد مجوز در خراسان جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی هم از کشف ۲۵ تن تخم مرغ فاقد مجوز به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در استان خبر داد.

سرهنگ یدالله دهقان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی هنگام کنترل و رصد محموله‌های صادراتی، به یکدستگاه تریلی در محورهای استان مشکوک شدند.

وی افزود: ماًموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در برررسی های بعمل آمده از محموله تریلی، مقدار ۲۵ تن تخم مرغ فاقد مجوز قانونی کشف کردند که ارزش ریالی کالای توقیف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال براورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد:مأموران در این رابطه یک نفر متهم را دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha