محمد اتابک توانایی حل مشکلات صنعت کشور را دارد

تهران- ایرنا- نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، اتابک را گزینه مناسبی برای وزارت صمت به دلیل سابقه و تجربه کاری دانست و گفت: وی توانایی حل مشکلات صنعت را دارد.

همایون سامه‌یح نجف‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در دولت چهاردهم گفت: او در جلسه با نمایندگان مجلس توانست به بیشتر سوالات پاسخ دهد و برنامه‌های خوبی هم ارائه کرد، به عنوان موافق حتماً به وی رای اعتماد خواهم داد.

سامه‌یح تصریح کرد: به نظرم اتابک توانایی اداره وزارتخانه صمت را دارد و می‌تواند تا حدودی مشکلات این حوزه را حل کند. البته وزارت صنعت، معدن و تجارت وزارتخانه بسیار گسترده‌ای است و نباید انتظار داشت او همه مشکلات را در زمانی محدود و سریع حل کند، اما با توجه به اینکه در حوزه صنایع، تجربیات ارزشمند دارد و انگیزه کافی نیز برای پیگیری مسائل این بخش در وی وجود دارد، به نظر وزیر پیشنهادی مناسبی است و می‌تواند با مشورت‌های خوب با فعالان باسواد این حوزه موفق شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به طور کلی اتابک را گزینه مناسبی برای وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت می‌دانم و معتقدم می‌توانیم به وی اعتماد کنیم و امیدوارم که سایر همکاران نیز به اتابک رای اعتماد بدهند، وی هم بتواند مشکلات این حوزه را حل کند تا در نهایت هم پیشرفت کشور رقم بخورد و هم مردم راضی‌تر از همیشه شوند.

به گزارش ایرنا، سید محمد اتابک روز یکشنبه (۲۱ مرداد) به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

وی دارای مدرک کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه میشیگان آمریکا و دارای سابقه مدیریتی در هیأت مدیره انجمن سیمان، هیأت مدیره سیمان تهران، عضو شورای مشورتی وزارت صنایع و مجلس و سایر حوزه‌های صنعتی است.اتابک در کارنامه خود نایب رئیس اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان، مدیرعاملی و نایب رئیسی شرکت سیمان تهران، مدیرعاملی و نایب رئیسی هیات مدیره شرکت اکباتان، عضویت و ریاست هیات مدیره شرکت‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری بانک مسکن، شرکت صدرا و چندین شرکت تولیدی را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha