۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85568526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مصوبات مرتبط با حقوق بیت المال به درستی اجرایی شود

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری زنجان گفت: اجرای دقیق، درست و به موقع مصوبات موجب اثر بخش بودن جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز چهارشنبه در سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه استان به میزبانی فرمانداری ابهر افزود: اجرای دقیق و به موقع این مصوبات یک انتظار به حق در راستای رضایتمندی مردم است.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات مطرح شده در شهرستان ابهر موضوع طرح توسعه حرم مطهر امام زاده اسماعیل (ع) شناط بود که توضیحات ارائه شده مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای برگزاری جلسه مشترک دستگاه های متولی در اولین فرصت برای رفع مشکلات داده شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بقاع متبرکه را قطب فرهنگی کشور معرفی می‌کنند که این‌ امر نشان از اهمیت و جایگاه بالای این اماکن مذهبی و فرهنگی دارد.

حجت الاسلام فرجی برحق با تاکید بر اینکه تکریم ‌و حفظ حرمت بقاع متبرکه یک تکلیف است اظهار داشت: از مسئولان انتظار می رود نسبت به ایجاد زیرساخت های این اماکن و حفاظت از قطب‌های فرهنگی استان اهتمام داشته باشند.

وی اظهار داشت: استان زنجان ظرفیت های خوب هم افزایی و همفکری برای برای حل مشکلات در ابعاد مختلف دارد.

حجت الاسلام فرجی برحق همچنین گفت: اداره کل بازرسی از مجموعه‌های موثر استان برای ارائه مشاوره و نظارت بر اجرای دقیق قوانین در دستگاه‌های اجرایی است که امیدواریم تلاش همه مسئولان موجب گره گشایی در امور مردم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha