۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۵
کد خبر: 85568532
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مالک باشگاه خیبر: آماده رقابت با حریفان در لیگ برتر هستیم

خرم‌آباد - ایرنا - مالک باشگاه خیبر خرم آباد گفت: آماده رقابت با حریفان در لیگ برتر و نیازمند حمایت همه‌جانبه هواداران در بازی های خانگی و خارج از خانه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود عبدی روز چهارشنبه در حاشیه تمرین تیم خیبر خرم‌آباد اظهار کرد: باید از تیم حمایت کنیم و البته صبور باشیم اما این به این دلیل نیست که تیم خوبی نداریم باید بگویم تیم خوبی بسته‌ایم و آماده رقابت با حریفان هستیم.

وی گفت: در نخستین بازی لیگ برتر مقابل هوادار تهران منتظر دوستداران تیم لرتباران به خصوص هواداران حومه تهران و کرج خواهیم بود.

وی با بیان اینکه زمان آماده سازی تیم خیلی کم بود تصریح کرد: اصولا ۶ هفته زمان نیاز است ولی برخی بازیکنان فقط ۲ هفته در کنار تیم بودند و برای برخی هم چهار هفته آماده سازی داشتیم.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد ادامه داد: بازیکنان جوان بسیار خوب و برنامه ای پنج ساله داریم، اگر بتوانیم در سال اول زیر ساخت را حل کنیم به دنبال توسعه منابع انسانی هستیم و در سال‌های آتی موفق خواهیم شد.

رییس هیات مدیره باشگاه خیبر نیز یا استقبال از تشکیل آکادمی این باشگاه اظهار کرد: بازیکنی که با یک هزینه سرسام آور به خیبر بازگشته کسی بود که نمی توانست حتی در تیم دیگری بازی کند اما امروز در قالب یک بازیکن حرفه ای و قوی به خیبر بازگشته است.

احسان ناصر گفت: از دانشگاه آزاد و رییس هیات فوتبال کمک می گیریم که بتوانیم تمرین کنیم چراکه به چند زمین چمن مصنوعی نیاز داریم و شهردار خرم‌آباد این اختیار را دارد که به ما زمین بدهد.

وی ادامه داد: ۶۴ دوربین چهره زن در ورزشگاه ها نصب شده و این باعث می شود که فدراسیون فوتبال به ما مجوز بدهد.

رئیس هیات مدیره باشگاه خیبر در پاسخ به این سوال که آیا در تامین منابع مالی کسی به این باشگاه کمک می کند گفت: تنها، مالک باشگاه در حال تامین منابع مادی است و امسال هم با تشخیص وی از تبلیغات روی پیراهن استفاده می کنیم که مجموعه آنها تنها وابسته به خطه لرستان بوده و در این راه به هر شکلی به استان خدمت کرده اند.

ناصر با اشاره به الزام باشگاه خیبر برای راه اندازی آکادمی و تیم بانوان گفت: سه ماه شبانه روز در حال تلاش هستیم و امروز اسکوربورد( تابلوی نتایج) ورزشگاه راه اندازی شد همچنین از هواداران می خواهیم همکاری لازم را با مجموعه های انتظامی و امنیتی داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha