۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۴۸
کد خبر: 85568541
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش سرمایه باشگاه پرسپولیس در دستور کار نشست مالکان و هیات مدیره

تهران- ایرنا- نمایندگان ۶ بانک حاضر در کنسرسیوم بانکی سهامداران باشگاه پرسپولیس، در جلسه‌ای با مدیرعامل، عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی باشگاه به بررسی مسایل پرسپولیس پرداختند.

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، چند ساعت پس از انتقال قطعی و رسمی بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی کشور، نشست نمایندگان بانک‌ها با مدیران باشگاه پرسپولیس امروز به میزبانی بانک شهر برگزار شد. نمایندگان بانک‌های شهر، تجارت، ملت، صادرات، رفاه کارگران، اقتصاد نوین به همراه رضا درویش، مدیرعامل و و پیمان حدادی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از حاضران این جلسه بودند.

در این نشست، ابتدا عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی باشگاه، گزارشی از آخرین وضعیت مالی باشگاه و برنامه‌های یک سال آینده پرسپولیس ارائه کرد. در ادامه، درویش با اشاره به شروع مسابقات فصل جدید از فردا و در پیش بودن رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از دغدغه‌ها و نگرانی‌های روز و حال باشگاه و هواداران، موارد مختلفی را به اطلاع سهامداران عمده و مالکان باشگاه رساند و خواهان اقدام سریع در این خصوص شد.

در جریان این نشست، از سوی کنسرسیوم با عنایت به مشکلات مورد اشاره مدیران باشگاه، تاکید شد نظر به شرایط اضطراری که وجود دارد، تا اقدامات بعدی، به صورت فوری بخشی از منابع مالی مورد نیاز پرسپولیس در این مقطع زمانی حساس از سوی اعضای کنسرسیوم تامین شود. در این جلسه درباره مسائل کلان و آینده شرکت پرسپولیس نیز گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت و باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرد که موضوع افزایش سرمایه شرکت را به طور جدی دنبال می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha