ربیعی: ذوب آهن برای بازی با پرسپولیس آماده است

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: این تیم خود را برای بازی فردا پنجشنبه مقابل پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مهیا کرده است.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران در هتل امیرکبیر اراک افزود: دیدار عصر فردا بازی نخست لیگ است که شرایط خاص خود را دارد.

وی بیان کرد: پرسپولیس قهرمان ۲ دوره متوالی و چندین دوره لیگ و تیم قابل احترامی است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: تیم پرسپولیس از نظر فنی و کیفی از وضعیت خوبی برخوردار است و خود را نسبت به گذشته برای حضور در لیگ نخبگان آماده کرده است.

ربیعی اظهار کرد: همه تیم‌ها امسال با پیش فصل کوتاهی همراه بودند و تیم ذوب‌آهن تنها ۲۵ روز زمان داشت که فرصتی اندک برای آماده‌سازی فصل جدید بود.

وی گفت: این مهم دلایل متعددی داشت اما به هرحال همه تیم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: در این میان مشکلات اداری هم برای استفاده از بازیکنان وجود دارد که فردا پس از بازی در این زمینه صحبت می‌کنم و فعلا تمرکزمان بر بازی با پرسپولیس است.

ربیعی ابراز امیدواری کرد: بازی فردا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک خوب باشد تا همه کسانی‌که این دیدار را تماشا می‌کنند از آن لذت ببرند.

وی در خصوص برخی شرایط تیم ذوب آهن توضیح داد: چهار بازیکن خوب سال گذشته تیم با مصدومیت جدا شدند، ۲ بازیکن تیم سرباز شدند و ۲ مهره تاثیرگذار هم به تیم‌های دیگر رفتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ادامه داد: جواد محمدی یکی از بازیکنانی است که به فولاد رفته و بحث‌های حقوقی آن را باشگاه دنبال می‌کند و محمد حسن اسلامی هم دیگر بازیکنی است که به تیم استقلال پیوسته است.

ربیعی عنوان کرد: تیم ذوب آهن اصفهان باید هشت تا ۹ تغییر نسبت به اول فصل گذشته و فصل اول امسال داشته باشد.

وی اظهار کرد: باشگاه تلاش خود را انجام داده و کارخانه ذوب آهن را درک می‌کنم و از شرایط اقتصادی آن هم مطلع هستم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: آنچه که با من درباره آن صحبت شده بود با آنچه که بعد مصوب شده بود، مغایرت داشت، اما ایستادم و کار را ادامه دادم.

ربیعی ابراز امیدواری کرد: در فرصت باقیمانده از نقل و انتقالات که تا ۲۸ شهریورماه جاری است، تیم از لحاظ بازیکنان برای ادامه فصل تکمیل شود.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در اولین مسابقه خود در لیگ بیست و چهارم فوتبال در اراک میهمان پرسپولیس تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha