۱۸ دستگاه اتوبوس جدید در منطقه ۱۵ تهران رونمایی شد

تهران‌ بزرگ - ایرنا - آیین بهره‌برداری و رونمایی از ۱۸ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید و ورود به ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه ۱۵ شهرداری تهران در راستای خدمت رسانی و تسهیل تردد شهروندان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شهردار منطقه ۱۵ روز شنبه در آیین بهره‌برداری از اتوبوس و مینی‌بوس‌های جدید به چرخه خدمت رسانی به شهروندان گفت: طرح توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و جایگزینی اتوبوس‌های نو با فرسوده با عنایت به تاکید مدیریت ارشد شهری مبنی بر بهبود کیفیت حمل و نقل عمومی بویژه در مناطق جنوبی تهران، در دستور کار قرار گرفت.

محمد شیری با اشاره به اینکه چندسالی بود که اتوبوس‌های بخش خصوصی در منطقه نوسازی نشده و این عدم نوسازی در حوزه حمل و نقل موجب گلایه و ناراحتی شهروندان شده بود، افزود: در همین راستا امروز با ورود اتوبوس و مینی‌بوس‌های جدید، بخش ملکی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران، ناوگان حمل و نقل ۲ خط بخش خصوصی شامل خط پایانه خاوران - پایانه خاورشهر و خط پایانه کوهسار به بهارستان نوسازی شد.

شهردار منطقه ۱۵ ادامه داد: در این طرح با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، ۱۸ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید جایگزین اتوبوس‌های فرسوده این منطقه شد و امیدواریم ورود اتوبوس‌های جدید باعث تحول در حمل و نقل عمومی منطقه شود.

شیری با تاکید بر اینکه ناوگان اتوبوسرانی یکی از قسمت‌های مهم خدمت رسانی به شهروندان محسوب می‌شود، یادآور شد: با توجه به اولویت ارتقای شاخصه‌های حمل و نقل عمومی، روند نوسازی سایر اتوبوس‌های این منطقه ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه ۱۵ گفت: پایانه خاورشهر در منطقه ۱۵ همراه با ۱۵۰ پروژه شهری دیگر باب الرضای پایتخت اواخر اردیبهشت امسال با امکاناتی نظیر ساختمان اداری، نماز خانه مجزا ویژه آقایان و بانوان، ۲ سرویس بهداشتی ویژه معلولان و افراد عادی و بوفه در زمینی به مساحت ۱۳۰ مترمربع به بهره برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha