۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۰۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85568620
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم فوتبال ملوان: با آگاهی کامل به تیم بازگشتم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: با آگاهی کامل به این تیم بازگشتم و نیازمند حمایت طرفداران هستم.

به گزارش ایرنا، مازیار زارع چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان و گل گهر سیرجان در بندرانزلی اظهار کرد: من به بندرانزلی و تیم ملوان علاقه زیادی دارم و هنگامی که به عنوان بازیکن از این تیم جدا شده بودم همیشه علاقمند بودم هرچه زودتر به این تیم بازگردم.

وی در خصوص بازی با گل گهر سیرجان بیان کرد: با توجه به اینکه هفته نخست لیگ برتر است، تیمها از همدیگر شناختی ندارند و ما نمی دانیم که گل گهر با چه سیستمی بازی می کند اما آنچه که مشخص است بازی بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال ملوان اضافه کرد: مهدی تارتار سرمربی گل گهر فصل گذشته به همراه ملوان نتایج بسیار خوبی کسب کرد اما هم اینک رقیب ماست و تمام تلاش ما آن است که هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا طرفداران ملوان با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.

زارع به بازیکنان جذب شده نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه ای که باشگاه دراختیار داشت بازیکنان جدید خوبی را جذب کرده و چند بازیکن خوب لیگ برتر را هم جذب خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر بازیکنانی که در ملوان حضور دارند باید با تمام وجود دراختیار تیم خود باشند و در این میان اگر کسی قصد داشته باشد از تیم جدا شود به زور او را نگه نخواهیم داشت.

سرمربی ملوان بندرانزلی افزود: همچنین اگر بازیکنان بومی و پایه توانایی لازم را داشته باشند به طور حتم از آنان در ترکیب تیم استفاده می کنیم.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و گل گهر سیرجان از ساعت 19 و 45 دقیقه فردا(پنجشنبه) در هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار می گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha