بازگشت ایوب کلانتری به نساجی

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۵
کد خبر: 85568646
بازگشت ایوب کلانتری به نساجی

ساری- ایرنا- ایوب کلانتری هافبک دفاعی ۳۴ ساله تیم فوتبال هوادار در فصل گذشته فوتبال پس از یک فصل دوری از نساجی با انعقاد قراردادی به این تیم مازندرانی بازگشت.

ساری- ایرنا- کادر فنی نساجی پس از جذب سیامک نعمتی برای مدیریت میانه میدان و حامد پاکدل برای خط حمله، با ایوب کلانتری بازیکن ۳۴ ساله شیرازی فوتبال ایران برای تقویت خط دفاعی تیم در لیگ بیست‌وچهارم به توافق رسید و این بازیکن را برای فصل جدید مسابقات در اختیار گرفت.

کلانتری که در فصل بیست‌وسوم با لباس هوادار تهران در لیگ حضور داشت، تجربه بازی در تیم‌های فجر سپاسی، صبای قم، فولاد خوزستان، گسترش فولاد، استقلال خوزستان، تراکتور تبریز و نساجی را دارد. اما بیشترین دوران حضورش در لیگ برتر با یک تیم را با نساجی تجربه کرده است.

هافبک دفاعی شیرازی سال ۱۳۹۹ به نساجی پیوست و تا سال ۱۴۰۲ و پایان فصل بیست‌ودوم بازیکن این تیم بود قهرمانی جام حذفی را با نساجی تجربه کرد.

کلانتری که از مدافعان پیشتاخته گلزن محسوب می‌شود طی مدت چهار سال حضورش در نساجی ۷۹ بار با لباس این تیم در بازی‌های رسمی به میدان رفت و ۱۲گل نیز به ثمر رساند.

تیم فوتبال نساجی مازندران فصل جدید رقابت‌ها را باید فردا -جمعه- با برکزاری نخستین دیدارش مقابل فولاد خوزستان در قائنشهر برگزار کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha