پایش مرزهای خوزستان برای مقابله با هرگونه تهدید درحال انجام است

اهواز - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از پایش مداوم مرزهای استان برای برقراری امنیت زائران، مقابله با هرگونه تهدید و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های انسانی و ماشین‌آلات سپاه برای خدمت‌رسانی به زائران خبر داد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا، سرتیپ دوم پاسدار مسعود فلاحی در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به فعالیت‌های سپاه خوزستان جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: ورود و خروج زائران اربعین حسینی در حال حاضر به صورت روان در حال انجام است و سپاه استان نیز در حوزه‌های خدماتی در مرزهای شلمچه و چذابه با تمام ظرفیت در میدان است.

وی افزود: همچنین در حوزه‌های زیرساختی و عمرانی، امنیت زائران و خودروها، مسائل فرهنگی و خدمات‌رسانی به موکب‌ها جهادگران سپاه پاسداران و سربازان تلاشگر در حال خدمت‌رسانی هستند.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: جمع کثیری از همکاران ما برای برقراری امنیت زائرین اربعین از سراسر استان حضور دارند و در سطح مرزها نیز پایش های مداوم برای رفع هرگونه تهدیدی، انجام می شود.

وی تصریح کرد: امسال سه موکب در مرز شلمچه و سه موکب نیز در چذابه از سوی سپاه پاسداران راه‌اندازی شده که پاسداران و کارکنان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به صورت شیفتی در مواکب مستقر هستند.

سرتیپ دوم پاسدار فلاحی یادآور شد: آماد و پشتیبانی سپاه ولیعصر (عج) نیز در زمینه خدمات‌رسانی به زائران بیش از ۴۰ دستگاه اتوبوس به مرزهای چذابه و شلمچه برای جابجایی مسافران اعزام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین حدود ۲۰۰ راننده نیز در حال خدمات رسانی هستند و از ظرفیت رانندگان دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده شده است.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: دستگاه‌های بیل مکانیکی نیز برای نصب بیلبورد و کامیون هایی برای جابجایی مایحتاج مواکب از سوی آماد و پشتیبانی سپاه در حال ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) هستند.

به گزارش ایرنا ، تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند.

هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha