دورهمی روز خبرنگار در کرمانشاه؛ از استخدام آرین سلیمی در شهرداری تا کمک به مسکن خبرنگاران

کرمانشاه - ایرنا- شهرداری کرمانشاه برای گرامیداشت روز خبرنگار در هتل پارسیان دورهمی برگزار کرد که حاوی ۲ خبر خوشحال کننده بود؛ یکی اینکه «آرین سلیمی» قهرمان تکواندوی المپیک کرمانشاهی که مهمان ویژه این مراسم بود با عنایت شهردار به استخدام مجموعه شهرداری درآمد و از سوی دیگر شهردار کرمانشاه قول کمک به مسکن خبرنگاران را داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مراسم روز خبرنگار را شهرداری کرمانشاه شامگاه چهارشنبه ۲۴ مردادماه با حضور بیش از ۱۰۰ خبرنگار و اهالی رسانه در هتل پارسیان برگزار کرد و حاشیه های جذابتر از متن داشت.

در اوایل شروع برنامه پسر قد بلند افتخار آفرین کرمانشاهی وارد سالن مراسم شد و مورد تشویق خبرنگاران و اهالی رسانه قرار گرفت؛ آرین سلیمی در این برنامه صحبت نکرد اما بازار عکس گرفتن و مصاحبه با وی داغ بود.

سلیمی که روز گذشته به کرمانشاه زادگاهش بازگشت و مورد استقبال همشهریانش قرار گرفت به دلیل خستگی تنها دقایقی مهمان مجموعه شهرداری و خبرنگاران بود اما در همان دقایق هم «نادر نوروزی» قول هایی به وی داد که مورد استقبال جامعه رسانه ای قرار گرفت.

دورهمی روز خبرنگار در کرمانشاه؛ از استخدام آرین سلیمی در شهرداری تا کمک به مسکن خبرنگاران

شهردار کرمانشاه قول داد آرین سلیمی را در مجموعه شهرداری استخدام کند و یکی از اماکن ورزشی شهرداری نیز به نام او نامگذاری شود.

سلیمی قهرمان المپیکی کرمانشاهی پس از دریافت لوح و هدیه از دست شهردار کرمانشاه مراسم را ترک کرد تا به استراحت پس از بازیهای المپیک بپردازد.

در ادامه برنامه گرامیداشت روز خبرنگار؛ اهالی رسانه از شهردار کرمانشاه خواستند که عنایت ویژه ای به پروژه در حال ساخت مسکن خبرنگاران داشته باشد که با موافقت دکتر نوروزی روبرو شد و این قول را به خبرنگاران در راستای همکاری آنچه که به مجموعه شهرداری مربوط است را داد.

در این مراسم چند نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز به بیان دغدغه ها و مطالبات خود از شهرداری پرداختند و گفتند که لازم است شهرداری در زمینه فرهنگ‌سازی برای پرورش شهروندانی مسوولیت پذیر بیشتر تلاش کند.

برخی از اصحاب رسانه هم از شهردار خواستند طلب روزنامه‌ها و نشریاتی که از شهرداری طلبکارند را پرداخت کند.

لزوم شفاف سازی در پروسه استخدام ها در شهرداری، بکارگیری نخبگان و شایستگان در بدنه شهرداری، بها دادن به خبرنگاران و رسانه های رسمی، توجه بیشتر به فضای شهر و ساماندهی آن از دیگر مطالبات اصحاب رسانه از شهردار کرمانشاه بود.

دورهمی روز خبرنگار در کرمانشاه؛ از استخدام آرین سلیمی در شهرداری تا کمک به مسکن خبرنگاران

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این مراسم کوتاه سخن گفت و اظهار کرد که با توجه به اینکه هدف ما بزرگداشت روز خبرنگار وتجلیل از زحمات رسانه ها است بنا ندارم سخنرانی کنم اما در نشست دیگری به مطالبات و دغدغه های خبرنگاران پاسخ خواهم داد.

شهردار کرمانشاه همچنین افزود: در مجموعه شهرداری از نقد و انتقاد رسانه ها و خبرنگاران استقبال می‌شود اما جلو تشویش اذهان عمومی و توهین را می‌گیریم.

وی از مطبوعات و رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد کرد و گفت: رسانه ها صدای مردم را به مسوولان می رسانند و مطالبه گر هستند و نقش بسیار مهمی در جامعه دارند.

در بخش پایانی این مراسم کتاب «یاد ایام» اثر سیدعباس کشمیری از پیشکسوتان رسانه کرمانشاه با حضور شهردار و اصحاب رسانه رونمایی شد.

دورهمی روز خبرنگار در کرمانشاه؛ از استخدام آرین سلیمی در شهرداری تا کمک به مسکن خبرنگاران

خانه مطبوعات استان کرمانشاه نیز در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاسی از همکاری و تعامل شهردار کرمانشاه با رسانه ها تجلیل کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha