۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 1018
کد خبر: 85568783
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

به بهانه آغاز لیگ برتر فوتبال؛ چشم صدها هزار یزدی به ساق پاهای شماست

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۶
کد خبر: 85568783
محمد حسین فلاح
به بهانه آغاز لیگ برتر فوتبال؛ چشم صدها هزار یزدی به ساق پاهای شماست

یزد- ایرنا- رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا جمعه آغاز می شود و در نخستین هفته، تیم‌ها به مصاف هم می‌روند؛ چادرملو بعنوان نماینده استان یزد در این رقابت‌ها حضور دارد و چشم هزاران هوادار متعصب به ساق‌های پای آنهاست؛ یزدی‌هایی که ۲ دهه انتظار کشیدند تا یک تیم از این استان در لیگ برتر حاضر شود.

تیم فوتبال چادرملو که امسال با شایستگی به لیگ برتر راه یافت، فردا جمعه باید در نخستین بازی خود در اصفهان به مصاف تیم پر قدرت و با سابقه سپاهان برود، تیمی شناخته شده در عرصه فوتبال ایران و آسیا.

اینکه نماینده یزد در نخستین بازی خود به تور سپاهان خورده از بدشانسی تیم چادرملوست و شاید هم نقطه قوتی باشد تا یزد بداند در همین آغاز بازی‌ها باید همه چیز را جدی بگیرد و با قدرت شروع کند .

پس از نزدیک به ۲۰ سال به لیگ برتر صعود کردیم و دل هزاران یزدی خونگرم و متعصب را شاد کردیم، آنهایی که در سرما و گرما یار و مددکار تیمهای یزد بودند و هرگز ناامید نشدند.

قرار نیست مثل ۲۰ سال قبل که تیم شهید قندی یزد وارد لیگ برتر شد و پس از یکسال دوباره به دسته یک سقوط کرد بازی ها را آغاز کنیم؛ هواداران یزدی به این تیم دل بسته اند و نمی خواهند زنگ تفریح دیگر تیم‌ها باشد.

تک تک شما اعضای تیم چادرملو نماینده بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار یزدی هستید و نگاه همه آنها به ساق های پای شماست، بجنگید و نام یزد را بلند آوازه کنید.

اینکه نماینده یزد در نخستین بازی خود به تور سپاهان خورده از بدشانسی تیم چادرملوست و شاید هم نقطه قوتی باشد تا یزد بداند در همین آغاز بازی‌ها باید همه چیز را جدی بگیرد و با قدرت شروع کند

خوشبختانه تیم چادرملو پس از صعود به لیگ برتر نسبت به تقویت تیم خود اقدام کرد و چندین بازیکن مطرح داخلی و خارجی را جذب کرد که این نقطه امید برای تیم است، استاندار و مسوولان ورزش استان هم پای کار آمدند و حامی تیم هستند.

خبر ناخوشایند محرومیت احتمالی یزد از میزبانی لیگ برتر به دلیل مشکلات زیرساختی ورزشگاه قدیمی شهید نصیری، نگرانی هایی را در جامعه فوتبال و در میان هواداران یزدی ایجاد کرد اما از همان ابتدا شخص استاندار و مسوولان ورزش و فوتبال استان پای کار آمدند و شبانه روز نسبت به بهسازی ورزشگاه اقدام کردند.

اقدام ضربتی برای آماده سازی ورزشگاه به نتیجه رسید و چهارشنبه شب نماینده فدراسیون فوتبال از پذیرش میزبانی یزد برای لیگ برتر خبر داد به شرطی که هیچگونه فعالیت ورزشی دیگری در این ورزشگاه انجام نشود.

این خبر خوبیست ؛ بازیکنان هم آماده‌اند، هواداران پای کار هستند تا در ورزشگاه زلزله به پا کنند و تیم محبوب خود را تشویق کنند و مسوولان هم حمایت کردند و می کنند؛ حالا آخرین پازل این موفقیت به ساق پای بازیکنان وابسته است، بجنگید و مردم یزد را شادمان کنید.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha