استاندار چهارمحال و بختیاری: فضا برای گسترش فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد فراهم شود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فضا برای توسعه فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد بیش از پیش باز شود و دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد برنامه‌های این تشکل‌ها همراهی و پشتیبانی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در آیین غبارروبی حرم امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) که با حضور تعدادی از تشکل‌های مردم‌نهاد این استان برگزار شد افزود: در دولت سیزدهم در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامات موثری انجام گرفت و در این میان نقش تشکل‌های مردم‌نهاد تاثیر زیادی داشته است.

وی ادامه داد: باید تا می‌توان در راستای پیشرفت و توسعه استان و اعتلای فرهنگ دینی از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد استفاده کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری فعالیت هیات‌های مذهبی در محرم و صفر و به ویژه در ایام اربعین را یکی از نمونه فعالیت‌های ارزشمند تشکل‌های مردم‌نهاد عنوان کرد و گفت: هیات‌ها به صورت خودجوش در ایام اربعین فعال می‌شوند و در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این حرکت مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گام برمی‌دارند.

حیدری با بیان اینکه در دولت شهید آیت‌الله رئیسی فضای خوبی برای تشکل‌های مردم فراهم شد، افزود: این تشکل‌ها با وجود اینکه چشم‌داشت مادی ندارند اما در کمک به هم‌نوعان و هم‌استانی‌ها تلاش بسیاری دارند و ما نیز قدردان تلاش آنها هستیم.

وی به برگزاری مراسم معنوی غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان حلیمه و حکمیه خاتون(س) نیز اشاره کرد و گفت: مردم استقبال خوبی از این برنامه‌ها دارند.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۳۱۰ تشکل فعال و مجوزدار استانی و شهرستانی زیرمجموعه استانداری و فرمانداری‌ها در استان فعال هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری: فضا برای گسترش فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد فراهم شود

استاندار چهارمحال و بختیاری: فضا برای گسترش فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد فراهم شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha