خطیب جمعه کرمان: نمایندگان مجلس به دور از تعصب کابینه دولت جدید را انتخاب کنند

کرمان - ایرنا - امام جمعه موقت کرمان گفت: رییس جمهور کابینه خود را به مجلس معرفی کرده و در بین وزرا افراد باسابقه ای هم هستند که امید نمایندگان با دقت، جدیت و به دور از هرگونه تعصب کابینه را انتخاب کنند تا دولت جدید کار خود را انجام دهد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی عرب پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلای امام علی (ع) اظهار امیدواری کرد که مجلس با توجه به وضعیت و شرایط فعلی کشور و مسأله مهم اقتصادی و معیشت مردم وضعیت کابینه را به دقت بررسی کند.

وی همچنین با اشاره به ایام راهپیمایی اربعین افزود: این راهپیمایی همایش بزرگی است و از همه ادیان در آن حضور دارند.

عرب پور ادامه داد: این راهپیمایی نشانه سبک زندگی اسلامی در دوران ظهور حضرت صاحب الزمان است و در آن گذشت و ایثار بی منت را شاهد هستید.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور افزود: در دوران دفاع مقدس، عزیزانی که در جبهه ها بودند عده‌ای شهید و جانباز شدند و عده‌ای هم به اسارت درآمدند که طول این اسارت برای افراد متفاوت بود.

وی ادامه داد: فداکاری آزادگان برای نسل‌های بعد بیان شوند و جوانان کتاب‌هایی که در این زمینه نوشته شده راذمطالعه کنند.

عرب پور با اشاره به فرارسیدن ۲۸مرداد ماه ۱۳۳۲، به جنایت‌های رژیم آمریکا اشاره کرد و گفت: دولت آمریکا در این کودتا دولت مردمی را ساقط و شاه را برگرداند.

وی با اشاره به روز جهانی مسجد در تاریخ ۳۱ مردادماه گفت: این روز فرصتی است که در رابطه با جایگاه مسجد اقداماتی انجام شود اما وضعیت مساجد استان، مسجد تراز اسلامی نیست و همه مسئولان در این راستا دست در دست هم دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha