۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹
کد خبر: 85568871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گاسپرینی: رئال مستحق برد بود/ برای پسرانم متاسفم

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹
کد خبر: 85568871
گاسپرینی: رئال مستحق برد بود/ برای پسرانم متاسفم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آتلانتا با بیان اینکه رئال مادرید در بازی سوپرجام مستحق پیروزی بود، به ستایش از بازیکنانش پرداخت و گفت برای آنها متاسف است که این فرصت ویژه از دست دادند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آتلانتا دیشب در سوپرجام اروپا که ورشوی لهستان برگزار شد، برابر رئال مادرید کاری از پیش نبرد و با شکست ۲ بر صفر نتوانست موفقیت‎‌هایی که با فتح لیگ اروپا آغاز شده بود را ادامه بدهد.

جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا پس از شکست این تیم در سوپرجام اروپا، رئال را مستحق برد دانست و اظهار داشت: آنها توانستند قفل بازی را باز کنند و سپس موقعیت‌هایی برای گلزنی بیشتر به دست آورند. فینال‌ها این گونه است، تیمی که موقعیت ایجاد کند، برنده می‌شود. اگر می‌توانستیم جلو برویم، فرصت‌های بسیار بیشتری می‌توانستیم داشته باشیم. ما چند بازیکن را در این بازی در اختیار نداشتیم اما هر بازیکنی که امشب بازی کرد، عملکرد خوبی داشت و همه سزاوار ستایش هستند.

وی افزود: فکر می‌کنم در این مسابقه شانس‌های خوبی برای برتری داشتیم. ما همیشه فرصت‌هایی را خلق می‌کنیم، اما آنها را از دست می‌دهیم. من برای پسرانم متاسفم زیرا این واقعا یک فرصت ویژه بود.

گاسپرینی درباره سابقه دوستی با کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید هم تصریح کرد: من و کارلو مدت زیادی است که یکدیگر را به خوبی می‌شناسیم. تیم‌های ما اغلب مسیرهای متقابلی را پشت سر گذاشته‌اند و ما نسبت به یکدیگر محبت زیادی داریم. من معتقدم امروز توانستیم کمی شرایط را برای رئال مادرید پیچیده کنیم. فکر می‌کنم یک شب باورنکردنی برای فوتبال بود. بابت نتیجه کمی پشیمانی وجود دارد، اما جو فوق العاده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha