استفاده غیرمجاز از کارت سوخت برای راننده تاکسی ارومیه‌ای دردسرساز شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: راننده تاکسی متخلف به دلیل استفاده غیرمجاز از کارت سوخت به ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین نجف زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده راننده تاکسی متخلف برای عرضه غیرمجاز ۲۰۸ لیتر بنزین به ارزش ۱۰۲ میلیون ریال از طریق واگذاری کارت سوخت در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز متخلف را به پرداخت ۲۰۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی سوخت محکوم کرد.

وی اظهار کرد: همچنین این فرد به پرداخت ۱۰۲ میلیون ریال از بابت مال ازبین رفته و در مجموع به پرداخت ۳۰۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین از رسیدگی به پرونده مشاور املاک متخلف برای گرانفروشی در حق کمیسیون بنگاهی خبر داد و گفت: پرونده این واحد به خاطر اضافه دریافتی به میزان یک میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال در شعبه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

نجف زاده ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت یک میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان گرانفروشی محکوم کرد.

وی همچنین با اشاره به رسیدگی صورت گرفته به پرونده قاچاق ۱۲۰عدد لنت ترمز و ۱۰ عدد مینی کولر در پیرانشهر افزود: ارزش این پرونده ۵۰۰ میلیون ریال بود که با بررسی آن توسط یکی از شعبات اداره کل تعزیرات حکومتی، فرد متخلف علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا محکوم شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده همچنین حکم به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال بابت حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متخلف را به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha