۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ۱۲۰۰ نیازمند ایلامی پرداخت شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پرداخت بیش از ۲۱۰ میلیارد ریل تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش ایرنا، "ناصر مرادی پویانی" روز پنجشنبه در آیین قرض نیکو و تجلیل از سپرده گذاران قرض الحسنه ای صندوق امداد ولایت ایلام، اظهار کرد: این میزان تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به بیش از یک هزار و ۲۶۰ نفر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از این میزان تسهیلات پرداخت شده ۱۶۵ میلیارد ریال در زمینه های حمایتی و مشکلات ضروری نیازمندان به حدود یک هزار نفر و حدود ۵۰ میلیارد ریال نیز در راستای اشتغال آفرینی به ۲۶۰ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان علاوه بر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از طریق تعامل و هم افزایی با بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت نیز در دستور کار این نهاد بوده که در این زمینه در پنج سال گذشته بیش از یک هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال به بیش از ۱۰ هزار نفر پرداخت شده است.

مرادی پویانی با عنوان اینکه سپرده های مردمی نقش مهمی در افزایش میزان و تعداد تسهیلات پرداختی این نهاد به قشر نیازمند دارد، تصریح کرد: هم اکنون حدود ۹۱ هزار و ۶۰۰ نفر در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان دارای سپرده هستند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم نیکوکار استان دعوت می کنیم در راستای خدمت به نیازمندان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان سپرده گذاری کنند.

در پایان این آیین از تعدادی از سپرده گذاران برتر که در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان دارای سپرده بوده و یا در جذب سپرده گذاران موفق بوده اند تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha