فرماندار: پارکینگ‌های خرمشهر برای خودروهای زائران اربعین ظرفیت خالی دارند

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به خالی بودن بخشی از ظرفیت پارکینگ‌های شهر خرمشهر گفت: زائران خودروهای شخصی خود را در پارکینگ‌های مودر تایید نیروی انتظامی پارک کنند.

مسعود خواست‌خدایی پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پارکینگ‌های در نظر گرفته شده برای استقرار خودروهای شخصی در خرمشهر ظرفیت خالی دارند و زائران از پارک کردند خودروهای خود در مسیر تردد خودداری کنند.

وی افزود: خودروهای رها شده زائران در حاشیه جاده گذرگاه مرزی شلمچه به منظور روان سازی تردد وسایل نقلیه به پارکینگ‌های در نظر گرفته شده منتقل خواهند ‌شد.

خواست‌خدایی بیان کرد: پارکینگ زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه با ظرفیت ۴۰ هزار خودرو برای استفاده زائران در نظر گرفته شده که تاکنون حدود ۲۰ هزار خودرو در آن پارک شده است.

فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به افزایش تعداد زائران از ابتدای هفته جاری و با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی گفت:از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار زائر به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از مرز شلمچه عازم عتبات عالیات عراق شدند.

خواست‌خوایی افزود: هم اکنون موکب‌های مستقر در مسیر تردد زائران از میدان مقاومت تا نقطه صفر مرزی در حال خدمات رسانی به زائران هستند و مشکلی در تردد آسان و وران زائران نیست.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر مهمترین گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha