اهدای کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران روستایی در پاکدشت

پاکدشت- ایرنا- بخشدار شریف آباد شهرستان پاکدشت از طرح ارتقای ایمنی راکبان موتور سیکلت سواران روستایی با اهدا ۱۰۰ کلاه ایمنی رایگان خبر داد.

به گزارش ایرنا، روز پنج شنبه در راستای اجرای طرح ارتقای ایمنی و پیشگیری از تصادفات، مراسم اهدای کلاه ایمنی بین راکبان موتورسیکلت‌ بخش شریف‌آباد با هدف فرهنگ‌سازی استفاده از کلاه ایمنی، پیشگیری از تلفات ناشی از تصادفات و ارتقای نظم و انضباط ترافیکی با حضور فرماندار پاکدشت، معاون امور عمرانی فرمانداری، بخشدار شریف‌آباد، رئیس پلیس راه شرق استان تهران، فرمانده پلیس راه شهرستان، رییس اداره راهداری، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای کلین برگزار شد.

اهدای کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران روستایی در پاکدشت

علی اصغر مونسان در این مراسم اظهار داشت: امروزه کشاورزان و دامداران عزیز بیشترین کسانی هستند که در سطح روستاها از موتور سیکلت استفاده می کنند که رانندگی بخشی از زندگی اجتماعی آنها است، این طرح نیز به منطور کاهش تلفات در حوادث و سوانح رانندگی به اجرا در آمده است.

اهدای کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران روستایی در پاکدشت

بخشدار شهر شریف آباد با بیان اینکه در طرح ارتقای ایمنی راکبان موتور سیکلت ۱۰۰کلاه ایمنی به موتورسوار روستای کلین خالصه به طور رایگان اهدا شد، افزود: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین نحوه استفاده از کلاه ایمنی به طور حتم خطرات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از تصادفات رانندگی به حداقل می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته این سومین طرح است که با مشارکت اداره راهداری، دهیاری‌ها و پلیس راه انجام می شود و امیدوارم که با برگزاری اینگونه برنامه های فرهنگی ، آموزشی بتوانیم گامی اثرگذار در ارتقای فرهنگ موتورسوران عزیز داشته باشیم.

اهدای کلاه ایمنی به موتورسیکلت سواران روستایی در پاکدشت

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha