آزادگان خاش تجلیل شدند

۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۵
کد خبر: 85569297
آزادگان خاش تجلیل شدند

زاهدان - ایرنا - آزادگان خاش گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود و بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، در مراسمی با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، مسوولان و خانواده معظم شهداء، جانبازان و آزادگان سرافراز در تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مستقر در این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، امام جمعه خاش گفت: آزادگان سرافراز پرچمداران عزت، سربلندی، شجاعت، استقامت و مبارزه با ظلم و ستم رژیم بعثی هستند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان اظهار کرد: رزمندگان سپاه و ارتش اسلام در دوران دفاع مقدس، غیورمرانه و شجاعانه به صحنه آمدند و از کیان و ارزش های والای میهن صیانت کردند.
مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه اهل سنت خاش نیز بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی ابهت و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی به دنیا نشان داده شد.
فرمانده تیپ مستقل سرتیپ شهید سلیمان هاشمزهی خاش نیز با اشاره به اینکه آزادگان، مصداق بارز ایمان، شجاعت، عزتمندی و ولایتمداری در جامعه هستند، گفت: این عزیزان در خط مقدم جبهه حق علیه باطل مردانه به صحنه آمدند و با اسارت خود نیز به دنیا نشان دادند که خاک وطن و ایران سربلند را با دنیا عوض نمی کنند.
سرهنگ حسینعلی نظری مقدم بیان کرد: آزادگان سرافراز به عنوان همرزمان شهداء و مجاهدان غیور در جبهه حق علیه باطل، نماد و اسوه شاخص صبر، استقامت، پایمردی، شجاعت، وفاداری، ولایت مداری و اخلاص هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha