توزیع ۱۵۲ هزار توپ دولایه در سراسر کشور از روز شنبه

تهران-ایرنا- رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور از توزیع ۱۵۲ هزار توپ دولایه در کشور به صورت رایگان از روز شنبه در سطح کشور خبر داد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی خلیلی با اشاره به افتتاحیه دو طرح ملی ورزش و مردم و گام‌های عاشقانه اظهار کرد: ادارات و شهرداری‌ها می‌توانند نقش خوب و موثری را در اجرای طرح‌ها داشته باشند. نقش خبرنگاران در فرهنگ‌سازی ورزش همگانی موثر است و باید نیاز به ورزش کردن بین مردم ایجاد شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور تصریح کرد: نباید احساس کنیم کمبود وقت داریم. اگر برنامه وجود داشته باشد و احساس نیاز شود کارها صورت می‌گیرد و روند انجام این کارها به کمک رسانه‌ها سرعت می‌گیرد.

وی در خصوص ورزش و مردم بیان کرد: مردم با این طرح با کمترین هزینه و کمترین وقت می‌توانند به صورت رایگان ورزش را انجام دهند. برای اجرایی شدن طرح‌ها رسانه‌ها، شهرداری‌ها و دیگر ادارات به اداره ورزش و جوانان باید کمک کنند.

خلیلی تصریح کرد: رویکرد ما در فدراسیون سلامت و حال خوب مردم است، رویدادهای مختلفی را با همین منظور در دستور کار قرار داده‌ایم. توزیع ۱۵۲ هزار توپ دولایه در کشور به صورت رایگان از روز شنبه آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha