۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85569312
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار رضوانشهر: روند خدمت به مردم در تغیر و تحول دولت با قوت ادامه دارد

رشت- ایرنا- فرماندار رضوانشهر اظهار کرد: امروز در دولت وفاق ملی شاهد تداوم روند خدمت به مردم و اجرای پروژه‌های عمرانی دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی، هستیم و روند خدمت رسانی به مردم با قوت ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سیدنادر صفوی عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و مطبوعات با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و شهید صارمی، گفت: تکمیل زیرساخت‌های شهری در حوزه‌های مختلف راه سازی و رفع مشکلات ناترازی برق در منطقه پونل در دولت سیزدهم رقم خورد و این منطقه اکنون از خدمات مناسب برخوردار شده‌است.

وی بیان کرد: لایروبی ۷۵ کیلومتر از نهرهای کشاورزی، اصلاح شبکه فرسوده آب شرب با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال، اجرای ۶ حلقه چاه آب و ۱۱۳ کیلومتر فیبر نوری با هدف بهره مندی ۸۵ روستا شهرستان از خدمات مخابراتی با اعتبار ۵۸۰ میلیارد ریال از دیگر خدمات دولت در شهرستان رضوانشهر بوده است.

امام جمعه رضوانشهر هم در این نشست گفت: انتظارات جامعه از فعالان عرصه رسانه دو سویه و متقابل است، انتظاری که مخاطبان از جامعه رسانه ای کشور دارند، نشر اخبار موثق و درست است.

حجت الاسلام محمد مهدی‌نژاد اظهار کرد: انتشار اخبار غیرواقعی و شایعات در جامعه موجب تشویش اذهان عمومی خواهد شد، لذا خبرنگاران در انجام این رسالت خطیر باید به حفظ آرامش جامعه کمک کنند.

فرمانده سپاه رضوانشهر نیز در این مراسم با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور، اظهار کرد: خبرنگاران همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها قرار دارند.

سرهنگ جهانبخش عزیزی افزود : امروز امپراطوری رسانه‌ای دنیا از اقدامات جنایتکارانه رژیم صیهونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه حمایت می‌کند و این وظیفه رسانه‌های آزاد است که جنایات این رژیم کودک کش را به گوش جهانیان برسانند.

وی با مهم توصیف کردن رسالت خبر و اطلاع رسانی گفت: مهم ترین رسالت خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و مطبوعات بیان و انتشار مظلومیت مردم فلسطین و غزه و همچنین انتشار اقدامات بی رحمانه رژیم صیهونیستی است.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این آیین از فراهم بودن زیرساخت‌های قانونی برای تسهیل و بروزرسانی مجوزهای رسانه‌ای برای متقاضیان و فعالان این حوزه خبر داد.

قاسم مصفا اضافه کرد: رسانه به عنوان یک سلاح در دست فعالان این عرصه به صورت امانت قرار گرفته است و قانونمند کردن فعالیت‌های فعالان این عرصه به اخذ مجوز نیاز دارد.

به گفته وی، امروزه افراد متخصص می‌توانند از شبکه های اجتماعی برای انتشار اخبار استفاده کنند و این فضا فرصت مغتنمی برای ارائه خدمات بیشتر به جامعه را فراهم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha