پدر شهیدان کرمانی در تربت حیدریه به فرزندان شهیدش پیوست

تربت حیدریه ـ ایرناـ حاج علی اصغر کرمانی، پدر شهیدان غلامرضا و ابوالفضل کرمانی در تربت حیدریه دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش پنجشنبه ایرنا، این پدر شهید، دو فرزند خود را در جبهه‌های دفاع از کیان انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و دو فرزند دیگرش نیز به افتخار جانبازی نائل آمده‌اند.

مراسم تشییع پیکر ابوالشهیدین کرمانی، فردا جمعه ۲۶ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ از حسینیه شهیدان کرمانی واقع در خیابان شهیدان کرمانی به سمت بهشت عسکری گلزار شهدای تربت حیدریه برگزار می‌شود.

مراسم ترحیم پدر شهیدان کرمانی نیز روز شنبه ۲۷ مرداد ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۶ تا ۱۸ در مسجد فولاد تربت حیدریه برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا استواریکم ارتش غلامرضا کرمانی متولد ۱۳۲۹ که ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ عازم جبهه های جنگ تحمیلی شد و خرداد ماه ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی کرخه نور به شهادت رسید.

همچنین دانش آموز بسیجی ابوالفضل کرمانی متولد ۱۳۴۸ در بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه هنگام عملیات شناسایی و تخریب به محاصره نیروهای بعثی درآمده و به شدت زخمی شد که پس از مدتی احراز شهادت شد، اما هنوز اثری از پیکر او پیدا نشده است.

ستوان سوم ارتشی غلامحسین کرمانی نیز در عملیات والفجر ۸ از ناحیه پا مجروح شد که ترکش های زمان جنگ هنوز در زانوی وی به جا مانده و بسیجی جانباز علیرضا کرمانی نیز در عملیات های مختلف دفاع مقدس؛ مسوولیت های متعددی بر عهده داشته است.

تربت حیدریه در دوران دفاع مقدس حدود هزار شهید تقدیم میهن کرده است و این شهرستان زادگاه شهدای شاخصی همچون سردار عبدالحسین برونسی نیز هست.

جانباز ۷۰ درصد حمید بلوچ قرائی از کم سن و سال ترین رزمندگان دفاع مقدس اعزامی تربت حیدریه در سن ۱۳ سالگی نیز از جانبازان شاخص کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha