۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85569414
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار مازندران: فرزندان شهید مشوق برگزاری یادواره شهدا هستند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این که وظیفه سنگینی بر دوش فرزندان شهداء است، گفت: یادگاران شهدای گرانقدر از مشوقین اصلی برگزاری یادواره شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری امروز جمعه در سومین پیش اجلاسیه همسران و فرزندان شهدای شهرستان های بابل، بابلسر و فریدونکنار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز فرزندان شهداء ثابت کردند که قادر به انجام کارهای بزرگ هستند.

وی بیان داشت: مردم ما به این آگاهی رسیدند که قدرت کشور ما ایران مرهون خون پاک شهیدان است و با برگزاری یادواره ها یاد و نام آنها را گرامی می داریم.

استاندار مازندران با بیان این که جوانان این استان در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت های زیادی از خود نشان دادند، اظهار کرد: در ادوار مختلف انقلاب اسلامی مردم این خطه از شمال یار و یاور انقلاب بودند.

نوری ادامه داد: رسالت مهم همه ما آن است تا راه این شهدا را ادامه دهیم و این رشادتها را برای نسل جوانی که دفاع مقدس را درک نکردند بیان کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که برگزاری کنگره شهداء یک مطالبه عمومی برای شهروندان و خانواده های معظم شهداء است، بیان داشت: مردم این خطه از شمال دلداه شهداء و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha