اخباری: بازی با سپاهان یک رقابت تاکتیکی خواهد بود

اصفهان-ایرنا-سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان گفت: با شناختی که از سپاهان و تیم خودمان دارم، پیش بینی می کنم فردا شاهد یک بازی تاکتیکی باشیم و بازیکنان ماجراجویی جدیدی را آغاز می‌کنند و مسابقات را با شجاعت شروع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید اخباری پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان اصفهان مقابل چادرملو اردکان افزود: بیسیار خوشحالم که در اصفهان حضور پیدا کردم، من افتخار این را داشتم که در باشگاه بزرگ سپاهان مشغول به فعالیت بودم و سپاهان همیشه بزرگ بوده و مجموعه‌ای از مدیران، کادر فنی و بازیکنان خوب را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: سپاهان نیازی به تعریف من ندارد و افتخارات این باشگاه بزرگ را اهالی فوتبال می دانند البته برای تیم چادرملو که در سال دوم تأسیس‌ به لیگ برتر صعود کرده است و در اولین بازی‌ باید مقابل سپاهان بازی کند، بازی فردا بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: ما سعی کردیم شاکله اصلی تیم درلیگ دسته اول را حفظ کنیم و با جذب بازیکنان خارجی موردنظرمان و چند بازیکن لیگ برتری کارمان را ادامه دهیم.

سرمربی چادرملو اردکان ادامه داد: بجز سپاهان که یک بازی آسیایی داشت، هیچ تیم دیگری با آمادگی صد درصد بازی تدارکی انجام نداده است اما در لیگ امسال اصرار برای زود شروع شدن مسابقات بود و ما سعی کردیم در این فرصت کوتاه بازیکنان را به آمادگی لازم برسانیم..

اخباری افزود: من هیچ وقت باورم نمی‌شد که در اصفهان مشکل زمین داشته باشیم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. نگران سلامت بازیکنان هستم. به همین دلیل به ورزشگاه ما ایراد گرفته می‌شد ولی الان در همان کیفیت چمن بازی خواهیم کرد. امیدواریم بازی تاکتیکی باشد و هر تیمی حقش است به نتیجه برسد.

سرمربی چادرملو اردکان با اشاره به شرایط آشفته نقل‌وانتقالات این فصل لیگ برتر گفت: ‌ما تلاش کردیم که بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. قیمت بازیکنان فاجعه است.

وی تاکید کرد: تیم ما نتوانست در بازار نقل و انتقلات ایران فعالیتی داشته باشد و در بازار خارجی با حساسیت و دقت عمل کردیم و پروسه کاری برای آمدن بازیکنان خارجی طولانی بود. ما سعی کردیم ۶ بازیکن برزیلی و یک بازیکن سوریه‌ای داشته باشیم، برای بازی فردا سه بازیکن را داریم که البته خیلی با سایر بازیکنان هماهنگ نیستند و سایر بازیکنان هم هنوز ای تی سی‌شان نیامده است.

سرمربی چادرملو درباره نبود VAR در بازی فردا یادآور شد: من در این فوتبال روزهای متفاوتی را پشت سر گذاشته‌ام، ۱۰ سال در لیگ برتر مربی بودم و چهار سال سابقه سرمربیگری در لیگ برتر و لیگ دسته اول داشته‌ام. ما خیلی از سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم و نبودن VAR خیلی برای ما تعجب‌برانگیز نیست. شاید برای بعضی از تیم‌ها VAR واجب‌تر است و ما هم احترام می‌گذاریم. تصمیم بر این است که یکسری از بازی‌ها VAR داشته باشد و یکسری هم نداشته باشند، تصمیم متصدیان بازی‌هاست، ما هیچ اعتراضی نداریم و تمکین می‌کنیم.

اخباری در واکنش به این سؤال که تیمش برای نخستین بازی در لیگ برتر که بازی سختی هم هست، آمادگی ذهنی دارد یا خیر؟، خاطر نشان کرد: ما سال گذشته هم با تیم‌های لیگ برتری در جام حذفی بازی کرده‌ایم. روح ورزش روح برنده بودن است. اگر من مربی بخواهم برای تساوی به زمین برویم، به بخشی از پارامترهای مربیگری‌ام خیانت کرده‌ام. مطمئن باشید در تمام بازی‌ها برای برد به زمین می‌رویم.

وی در انتها با اشاره این که از خانواده ای رسانه است، بزرگداشت روز خبرنگار را به ورزشی نویسان اصفهانی تبریک گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha