تاکید استاندار یزد بر سرعت بخشیدن به استانداردسازی ورزشگاه شهید نصیری

یزد- ایرنا- استاندار یزد پنجشنبه شب از بخش‌های مختلف ورزشگاه شهید نصیری که بعد از ۱۸ سال مجدد میزبان لیگ برتر فوتبال کشور خواهد بود بازدید و بر سرعت بخشیدن به استاندارد سازی آن تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی در این بازدید که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز حضور داشت از فعالیت شبانه روزی برای آماده سازی استادیوم شهید نصیری تشکر کرد.

همچنین زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان یزد با قدردانی از حمایت و همراهی مسوولان استان به خصوص استاندار در پیگیری رفع موانع برای آماده سازی ورزشگاه شهید نصیری گفت: روند اجرای فعالیت‌های عمرانی در ورزشگاه با شتاب در جریان است.

وی ابراز امیدواری کرد با شرایط خوبی که هم‌اکنون در استادیوم شهید نصیری با تلاش در حال انجام است یزد بتواند میزبان خوبی برای تیم‌های لیگ برتر فوتبال کشور باشد.

همه تلاش و هدف این است که مسابقات تیم فوتبال چادرملو اردکان در نخستین حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور در زمین شماره یک ورزشگاه شهید نصیری برگزار شود.

پس از صعود تیم چادرملوی یزد به لیگ برتر فوتبال، فدراسیون با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال یزد، ایرادهای مختلفی از ورشگاه شهید نصیری مطرح کرد و هشدار داد در صورت رفع نشدن این ایرادات یزد نمی تواند میزبان لیگ برتر باشد.

به دنبال این موضوع، مسوولان اجرایی و ورزشی استان به تکاپو افتادند و اکنون ورزشگاه شهید نصیری به صورت شبانه روزی در حال آماده سازی برای میزبانی چادرملو در لیگ برتر است که در همین زمینه استاندار ۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی ورزشگاه اختصاص داد.

تاکید استاندار یزد بر سرعت بخشیدن به استانداردسازی ورزشگاه شهید نصیری

فوتبال دوستان یزدی امیدوار هستند که با تسریع در بهسازی، ورزشگاه شهید نصیری بتواند میزبان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشد.

ورزشگاه شهید نصیری یزد با گنجایش ۱۵ هزار نفر جمعیت، ۴۰ سال سابقه دارد و تمام رقابت‌های فوتبال استان در این ورزشگاه که در جاده تفت واقع شده برگزار می‌شود و به همین دلیل این استان نیازمند یک ورزشگاه استاندارد ۶۰ هزار نفری است.

تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در هفته اول لیگ برتر کشور فردا ( جمعه ) ۲۶ مردادماه جاری از ساعت ۱۹:۱۵ در اصفهان میهمان تیم سپاهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha