۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85569453
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال ملوان با برتری برابر گل‌گهر لیگ را با پیروزی آغاز کرد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با برتری مقابل گل گهر سیرجان لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان و گل گهر سیرجان شامگاه پنجشنبه در هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.

در نیمه نخست این دیدار، تیم فوتبال ملوان برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما این فرصت ها تبدیل به گل نشد تا نیمه نخست با نتیجه مساوی بدون گل خانمه یابد.

در نیمه دوم هم ملوانان با حمایت طرفداران خود بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۲ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را امید نورافکن بازیکن جدید و ملی پوش ملوان به گل تبدیل کرد.

پس از به ثمر رسیدن این گل، هر ۲ تیم ملوان و گل گهر موقعیت گلزنی داشتند اما این فرصت ها تبدیل به گل نشد تا در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را سیدوحید کاظمی با کمک های دانیال باشنده و اسماعیل احمدی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه، مسیح زاهدی از گل گهر سیرجان و محمدرضا رضایی از ملوان کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان در این بازی با ترکیب حبیب فرعباسی, سعید کریمی, محمدرضا رضایی, ابوذر صفرزاده, یونس اکبرپور, امید نورافکن , نیما انتطاری, ماهان صادقی, رضا میرزایی, محمد عمری و رضا غندی پور مقابل گل گهر قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال گل گهر سیرجان با ترکیب محمدرضا اخباری, سیدابوالفضل رزاقی پور, عثمان اندونگ, سامان نریمان جهان, امید حامدی فر, علی قربانی, مهدی تیکدری نژاد, مسعود زائرکاظمینی, مجید عیدی, مسیح زاهدی و احمدرضا زنده روح رو در روی ملوان قرار گرفت.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ۱۶ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha