۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85569468
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تارتار: صحنه پنالتی تیم ملوان بحث برانگیز بود

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۶
کد خبر: 85569468
تارتار: صحنه پنالتی تیم ملوان بحث برانگیز بود

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: صحنه پنالتی که برای تیم ملوان بندر انزلی گرفته شد، بحث برانگیز بود.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و گل گهر سیرجان در بندرانزلی اظهار کرد: داور بازی از صحنه پنالتی دور بود و آن چیزی که ما مشاهده کردیم پنالتی نبود، البته کاظمی یکی از بهترین داوران فوتبال کشور است اما این صحنه باید توسط کارشناسان مورد بازبینی قرار گیرد.

وی افزود: از سوی دیگر زمین ورزشگاه انزلی شرایط مناسبی نداشت و با توجه به اینکه تیم ما حدود یک ماه تمرین انجام داد و تاکتیک های مختلفی را مرور کردیم اما با مشاهده این زمین مجبور شدیم که تمام تاکتیک های خود را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: یکی از زیبایی های فوتبال، داشتن زمین مناسب است و امیدوارم که زمین ورزشگاه‌های ما شرایط مطلوبی داشته باشند تا شاهد بازیهای زیبایی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اضافه کرد: با توجه به شرایط زمین، هر ۲ تیم ملوان و گل گهر بازی مستقیمی را در دستور کار خود قرار دادند و بازی برابری را شاهد بودیم اما ما با یک پنالتی مشکوک شکست خوردیم.

وی بیان کرد: باید تمرینات خود را ادامه دهیم تا هفته آینده با قدرت بیشتری در میدان ظاهر شویم و با پیروزی در هفته دوم، این شکست را فراموش کنیم، البته بازیکنان تیم فوتبال ملوان نیز جانانه جنگیدند و پیروزی خوبی را کسب کردند.

تارتاردر خصوص تقابل مقابل ملوان در هفته نخست لیگ تصریح کرد: این شانس بد من است که در هفته نخست با تیم سابقم رو برو شدم و سال گذشته نیز همینگونه بود و بازی نخست ملوان مقابل ذوب آهن انجام شد اما دوست داشتم که در فصل جدید هفته نخست با ملوان روبرو نشوم.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان و گل گهر سیرجان پنجشنبه شب در هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha