۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۱
کد خبر: 85569473
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سرمربی پرسپولیس: نیاز به تمرینات بیشتری داریم

۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۱
کد خبر: 85569473
سرمربی پرسپولیس: نیاز به تمرینات بیشتری داریم

اراک - ایرنا - سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن انجام ندادیم و نیاز به تمرینات بیشتری داریم.

خوان کارلوس گاریدو شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در اراک، افزود: هواداران زیادی در ورزشگاه حضور داشتند که انتظار پیروزی تیمشان را داشتند اما نتوانستیم انتظار آنها برآورده سازیم که به همین دلیل از آنها عذر خواهی می‌کنم.

وی با بیان اینکه هیچکدام از بازیکنان از نتیجه بازی راضی نبودند، ادامه داد: این بازی را منفی ارزیابی می‌کنم و امیدوارم با تمرینات هر چه بیشتر در هفته‌های بعدی بتوانیم بهتر بازی کنیم و هواداران را شاد کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه تیم ذوب آهن بازی خوبی در مقابل ما ارائه کرد گفت: پرسپولیس نیاز به تلاش بیشتر و ارائه بازی بهتر برای رسیدن به نتیجه مثبت دارد.

گاریدو بیان کرد: با دریافت گل زودهنگام از حریف باید تمرکزمان را بیشتر و از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم.

وی به تک گل تیمش توسط سعید صادقی اشاره کرد و گفت: در نیمه اول بازی موقعیت های گل زیادی داشتیم اما به دلیل ناهماهنگی‌ نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: از تعویض‌هایی که انجام شد نیز بسیار ناراحتم و در مجموع هیچ یک از بازیکنان نتوانستند رضایت هواداران را جلب کنند.

گاریدو با بیان احترام به تیم حریف تصریح کرد: کار دفاعی مستحکم و سختی در مقابل تیم ذوب آهن داشتیم.

سرمربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس آوازه بلندی دارد و مسئولان باشگاه از من و بازیکنان نتیجه مطلوب می‌خواهند که امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم.

وی از داوری مسابقه اظهار رضایت کرد و گفت: ناهماهنگی‌ها و ضعف‌های خود را نباید به داوری ارجاع داد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل آماده نبودن ورزشگاه آزادی اولین مسابقه لیگ برتر خود را در اراک از ذوب‌آهن اصفهان میزبانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha